joi, 31 martie 2011

Turism montan in Italia (9). Jafferau.

Faptul ca traiul in Romania este cam maroniu (adica de culoarea majoritatii spatiilor... verzi din Bucuresti) ma face sa ma refugiez momentan in trecut, cu gandul ca momentele placute viitoare inca nu s-au terminat.

Un traseu montan foarte reusit in Italia a fost urmatorul: Bardonecchia-Jafferau-creasta-Oulx. Varful Jafferau atinge 2785 m dupa unele surse, 2805 dupa altele. Langa el se afla o alta culme, putin mai jos. Ambele varfuri ofera o panorama completa a zonei. Ofer in continuare multe poze, pentru a putea oferi o imagine cuprinzatoare a frumusetii acelor locuri. Sa nu uitam astfel ca "avem si noi" dar au si altii, chiar mai mult decat avem noi.














In varf si in zona exista niste ruine din cel de-al doilea razboi mondial.





Dupa care exista un traseu de creasta care ofera o perspectiva in miscare.








Am mers eu ce am mers.





Apoi m-am indreptat catre Galleria dei Saraceni.





Aici am vazut ca a avut loc o prabusire foarte recenta a unui perete stancos, care a facut imposibil mersul pe poteca mai departe.





De aceea am luat-o pe alta poteca, prin padure, pana am coborat in Oulx.








A fost o zi minunata. A doua zi ploua torential.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu