miercuri, 30 iulie 2014

Vara 2014, una dintre cei mai ploioase de cand ma stiu

Dincolo de furtunile si inundatiile de pe teritoriul Romaniei, de valorile record atinse de nivelurile unor rauri, vara acestui an mi s-a parut una dintre cele mai ploioase din toate timpurile.

Nu stiu cate zile de vara au fost fara ploaie timp de 24 de ore in Bucuresti. Ca sa nu mai zic ca nu cred ca au fost doua zile consecutive fara precipitatii.

Am fost surprins de ploaie de nenumarate ori, ca niciodata. In acest an as fi vrut sa ma duc in vacanta pe Valea Prahovei. Dar tot din cauza instabilitatii vremii am renuntat si m-am dus in Grecia. Vazand evolutia vremii realizez ca am facut foarte bine.

Pe undeva nu a fost rau pentru Bucuresti. Orasul a fost spalat mai des, aerul a fost mai respirabil. Pana la jumatatea lui iulie nu prea am simtit zaduful si soarele apasator. In ultimele doua saptamani vremea s-a apropiat de "normalul" cu care suntem obisnuiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu