marți, 1 septembrie 2015

Caldura incredibila in Bucuresti pe 01.Septembrie.2015

Inceputul acestei toamne a fost in mod cert la fel ca vara. Azi, 01.Septembrie.2015, a fost o zi caniculara de... toamna. Nu stiu daca am mai prins vreun intai septembrie atat de calduros.

Ca de obicei m-am ferit de canicula la Divertiland. Datorita vremii favorabile sezonul s-a mai prelungit cu inca o saptamana aici si se va sfarsi in mod cert duminica, pe 06.Septembrie.2015. Apa a fost "baltoaca", adica atat de calda incat cred ca se putea dormi in ea.

A fost din nou foarte multa lume, dar nu atat de multa incat sa bata alte recorduri mai vechi.

Pentru mine sezonul parea ca se sfarsise odata cu acele zile ploioase si reci din a doua jumatate a lunii august, dar acum parca a inceput partea a doua. Am profitat si am stat in apa de parca era prima zi de vara. In final, in urma balacelii exagerate, am avut ochii rosii si degetele mai creponate ca niciodata.

Deja anul asta am avut o vacanta prelungita, dar e foarte bine asa! La varsta mea aceste clipe au un pret mult mai mare decat in tinerete. Ce pot sa mai zic? Multumesc Tatalui Ceresc pentru aceste momente formidabile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu