miercuri, 25 mai 2016

Bucurestiul s-a imbogatit cu alt grup de statui sinistre

Se pare ca in epoca postdecembrista este la moda curentul "artistic" cenusiu, apasator si hidos. La Muzeul Taranului Roman au aparut statuile din imaginile de mai jos. Foarte interesant "soclul" statuilor. Am intrat la Muzeul Taranului Roman cu ocazia noptii muzeelor, pentru ca Muzeul Geologiei se deschidea la 19:00 si ajunsesem in zona pe la 18:10.

Muzeul Taranului Roman mi se pare un muzeu fantoma, neavand absolut nimic interesant: o colectie de carpe, plus niste lemne, plus niste oale, iluminate chiorâş (acest tip de iluminat este specific si altor muzee). Acest muzeu mi se pare moartea folclorului. Lucruri mult mai interesante se pot vedea la festivaluri de folclor sau la artizani. In plus, mi se pare o bomba biologica. Mizerie pe jos, mizerie pe pereti, mizerie pe geamuri. Nu stiu daca s-a facut vreodata curatenie generala acolo.

La intrare am fost atentionati sa nu pozam decat cu telefoane mobile! Cu exceptia mizeriei, care ar fi trebuit semnalata foto, chiar nu merita deranjul. O gramada de "kaghebisti" si "kaghebiste" (angajatii muzeului) aparau saracia de acolo. Nu recomand vizitarea acestui muzeu nici macar gratis.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu