joi, 8 decembrie 2016

Romania lucrului "bine" facut: mizerie ultracentrala

"Edilii", ca de obicei, au tot felul de "proiecte" pe care arunca banii publici, dar curatenia orasului nu este niciodata o prioritate. Mentionez ca in acest articol nu am facut nici pe departe integrala jegului din Bucuresti. Ba chiar la inceput am ignorat gunoaiele pe care le-am vazut aruncate la vedere sau trotuarele murdare. Nici de mizeriile edilitare nu m-am ocupat (adica de lucrari edilitare recente de calitate execrabila).

Dar gunoaiele pe care le-am vazut ieri, 07.Decembrie.2016, in zona ultracentrala m-au "fascinat" si am fotografiat cateva. Cum este posibil asa ceva? Probabil cu multa usurinta.

Gunoaie aruncate pe bulevardul Regina Elisabeta, aproape de intersectia cu Calea Victoriei:
Gunoaie aruncate la rondul de la Universitate, la intersectia bulevardului Regina Elisabeta cu bulevardul I. C. Bratianu:
Gunoaie aruncate pe bulevardul I. C. Bratianu, aproape de Kilometrul Zero:
Gunoaie aruncate pe bulevardul I. C. Bratianu; pe celalat trotuar se afla magazinul Cocor:
Gunoaie aruncate pe bulevardul I. C. Bratianu; in diagonala se afla magazinul Unirea:
Judecand dupa "compostul" fermentat care s-a scurs, are ceva vechime acolo!

Fotografiile au fost facute in timp ce mergeam pe jos prin aceste locuri. Nu am vanat subiectul gunoaielor sub nicio forma, ci mi-a fost oferit de indiferenta autoritatilor fata de curatenia orasului. Iesisem doar ca sa vad luminile de sarbatori din zona ultracentrala, unde m-as fi asteptat sa se salveze cat de cat aparentele. Gunoaiele sunt un fel de bonificatie odioasa si sinistra de sarbatori.

Nici nu vreau sa ma gandesc cum arata celalalt trotuar sau alte strazi.

Cum se face ca nicio televiziune nu remarca jegul din Bucuresti? Nici macar cel din zonele centrale nu se vede?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu