miercuri, 1 martie 2017

Rupand flori in parc pentru prietena

Ieri, 28.Februarie.2017, in timp ce stateam in Cismigiu pe banca si haleam strudele si covrigi, l-am vazut pe tanarul de mai jos jumulind ghioceii din parc.

Nu m-as fi agitat sa-l pozez, dar mi-a atras atentia faptul ca rupsese un ghiocel, il studiase, si apoi il aruncase indiferent. Dupa care a perseverat suficient de mult incat sa am timp sa scot aparatul si sa-l pozez. Un filmulet de la inceput pana la sfarsit ar fi fost mult mai relevant.

Il final am vazut ca i-a oferit cele cateva flori prietenei. Am vazut si ca prietena ma observase. Au vorbit intre ei, mi-au aruncat niste priviri si cu asta basta, sa fie sanatosi.

Ma intreb cat costa un buchet de ghiocei si ce bani de cheltuiala au tinerii in ziua de azi daca este de preferat sa fie rupte florile din parc.

In acelasi timp, era un paznic in parc care avea fluier si care fluiera lumea care se ducea pe iarba la flori ca sa le fotografieze. Din cauza lui m-am dus pe furis sa pozez branduse. :) Se pare ca paznicul are probleme doar cu cei care fac poze. Cei care rup florile sau le calca in picioare par invizibili pentru paznici... Cei care distrug amenajarile din parc sunt la fel de invizibil pentru paznici.

Sigur ca sunt doar cazuri izolate de persoane care rup florile. Mie nu-mi place sa le rup pentru ca se ofilesc repede. Lasate in mediul lor, florile ne incanta ochii o perioada mult mai lunga.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu