sâmbătă, 17 februarie 2018

Gripa, o boala extrem de mortala in Romania secolului 21!

Circul medical romanesc continua cu prea multe decese din cauza gripei.

Conform sursei, de exemplu, https://www.romaniatv.net/inca-un-deces-confirmat-din-cauza-virusului-gripal-al-14-lea-in-ultimele-cinci-zile_404199.html, un cetatean de 28 de ani din Iasi este a 32-a persoana decedata din cauza gripei.

Toate sursele nu uita sa mentioneze ca barbatul nu era vaccinat antigripal, de parca nevaccinarea ar fi cauza mortii.

Eu nu m-am vaccinat niciodata antigripal, la fel sotia si copiii, si uite ca n-am mai murit. Nici nu am in vedere sa ma vaccinez vreodata impotriva gripei, in actualele circumstante. Fiecare este liber sa faca ce vrea. Cine vrea sa se vaccineze impotriva gripei, n-are decat.

Dar eu imi amintesc ca am facut gripa de cateva zeci de ori de-a lungul celor aproape 54 de ani de viata si le-am depasit pe toate fara sa simt ca mi-a fost vreodata viata pusa in pericol.

Asa ca mirarea mea este legata de faptul ca 32 de persoane au decedat din aceasta cauza in Romania centenarului (adica a anului 2018), desi gripa nu mi se pare o boala mortala.

Mi se pare ca mijloacele de dezinformare in masa intretin o psihoza a mortii din cauza gripei, sugerand ca solutie vaccinarea. Ceea ce ma duce mai degraba la ideea ca marii producatori de medicamente, in parteneriat cu mijloacele de dezinformare in masa, vor sa manipuleze cetatenii in scopul vinderii porcariilor inutile.

Dealtfel manipularea merge mana in mana cu ideea ca nu e bine sa luam antibiotice dupa ureche. Din punctul meu de vedere, decat sa fim imbarligati cu vaccinarea antigripala, mai bine s-ar permite vinderea la liber de penicilina clasica (numita Ospen in zilele noastre) sau amoxicilina si acid clavulanic (care alcatuiesc Augmentin in zilele noastre; amoxicilina este tot din grupa penicilinelor si este foarte eficace in combaterea multor infectii bacteriene).

Nu inteleg de ce nu trebuie luat unul dintre aceste antibiotice atunci cand o persoana face temperatura si are o stare alterata. E mai bine sa se ia mai intai Nurofen sau mai stiu eu ce si sa se constate ca nu are niciun efect, eventual ca pacientul se face si mai praf? Cred ca e mai bine doar pentru producatorii de medicamente si pentru farmacisti, in niciun caz pentru pacienti.

Eu nu stiu sa se faca analize atunci cand cineva are gripa sau raceala, cel putin in cazul copiilor mei asta a fost situatia. Asa ca medicii prescriu dupa ureche medicamente, in niciun caz in mod stiintific si determinist. In cazul familiei mele asta e mersul; nu am de unde sa stiu cum functioneaza sistemul medical in cazul lui Liviu Dragnea, Ludovic Orban, Gabriela Vranceanu Firea Pandele sau Traian Basescu, de exemplu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu