Surse foto: www.mediafax.ro și https://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/pozitie-dura-lantului-magazine-cora-accesul-hipermarketurile-malluri-20318884.
Mă aflam pe site-ul www.mediafax.ro și ajunsesem la subsolul paginii. Am văzut un titlu și am dat click (prima fotografie, ultima știre).
Intru pe „click” și în loc de „Poziție dură a lanțului de magazine...” găsesc „LIVE: ZF INVESTIȚI ÎN ROMÂNIA: Ce fațade aleg...” (a doua fotografie).
Păi, băi băieți, nu asta căutam! Vă place să încercați să îmi băgați în creier lucruri nesolicitate? Nu o să reușiți.
Am ignorat total mizeria nesolicitată și am găsit ce căutam în josul paginii deschise (fotografia a treia), dar tot cred că este vorba de spam, în sensul de texte sau mesaje sau comunicate nesolicitate, la pachet cu textele sau mesajele sau comunicatele solicitate.
M-am uitat și pe wikipedia la un articol despre spam (sursa: https://ro.wikipedia.org/wiki/Spam). Iată câteva spicuiri de pe sursa citată:
.
Cred că este de notorietate că în România (probabil că și în multe alte părți, dar eu aici trăiesc) numai fraierii se încurcă în legalitate. De exemplu subsemnatul... Poate că definiția spam-ului se referă în mod restrâns doar la mesageria electronică personală (poșta electronică), dar cred că și în acest caz s-a solicitat o informație și s-a oferit alta nesolicitată, la pachet cu cea solicitată.
Voința mea, ca simplu cetățean, ar fi să dispară acest sistem fraudulos de... dezinformare nesolicitată. Dacă multe alte persoane consideră firească voința mea, poate că într-o zi aceasta va deveni voința poporului, adică se va da o lege în acest scop.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu