Se spune că produsele de calitate se vând de la sine și nu au nevoie de reclamă.
Probabil că de aceea, din cauza calității îndoielnice, se împânzesc localitățile în campanii politice cu fețe spilcuite și adesea zâmbitoare.
Când mă uit la pozele astea, parcă văd reclame la detergenți care, chipurile, înlătură și cele mai dificile pete.
Așa și ăștia, par din vorbe să înlăture cele mai dificile probleme, deși, din fapte, traficul în București este din ce în ce mai infernal și va rămâne așa indefinit de mulți ani de acum încolo.
Despre bătaia de joc din sănătate și educație (probleme de care ar trebui să se ocupe cu succes tot primăriile și primarii), faptele negative și știrile negative contemporane vorbesc de la sine.
Dincolo de asta, în abstract îmi place reclama cu Vigheciu (anagramat, Ghiveciu).
În poza mai nouă a dispărut sintagma „PRIMĂRIE FĂRĂ CUMETRIE”.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu