luni, 12 iulie 2021

Zi mare pentru lupta cu pandemia: m-am vaccinat!

Lupta cu pandemia pare definitiv încheiată odată vaccinarea subsemnatului, azi, 12.Iulie.2021.

Desigur „specialiștii” de la OMS și de la subtilizat legal banii publici ne asigură (chiar ne garantează!) că valul „ț” și tulpina „epsilon” vor tăia în carne vie atunci când ne vor invada (în ciuda... lipsei de măsuri de prevenție, la fel ca la începutul pandemiei).

Până atunci, serul Johnson & Johnson (adică un fel de Ionescu și Ionescu) mi-a asigurat dreptul aparent la liberă circulație, deja încălcat grosolan de țări precum Malta.

Asta e, îmi place și pot să călătoresc în străinătate, iar vaccinarea era singura soluție disponibilă și cât de cât convenabilă pentru a-mi întreține „viciul”. Deja am o pauză de mult peste un an de când nu am mai călătorit, iar în România nu mă atrage deloc perspectiva de a fi atacat de urși în zonele turistice montane, armonios îngânată cu perspectiva litoralului ultra costisitor și anost românesc.

Așa că am așteptat cu răbdare să treacă valul de vaccinați din motive de obligație sau de panică; am așteptat să se reglementeze și pașaportul Covid-19; cănd totul a fost gata m-am prezentat la unica înțepătură disponibilă în acest moment. Nu mi s-a părut util să investesc mai mult de o înțepătură în pașaportul Covid-19.

Vaccinarea a durat maxim 10 minute. Completarea formularului pre-vaccinare a fost un circ identic cu cel de la semnarea formularelor de protecția muncii: conta doar să existe semnătura, nu și informarea reală, care a lipsit cu desăvârșire la fața locului. Din nou am remarcat că am semnat un formular unic, adică nu au fost două exemplare, din care unul să rămână la vaccinat.

Până acum nu am nicio reacție adversă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu