luni, 3 octombrie 2022

Protestul lui Simion, de o penibilitate absolută

Am prins câteva minute de protest în direct la tv, totul absolut neinteresant: gașca lui Simion nu a fost deloc susținută de simplii cetățeni. Nu pentru că populația ar fi de acord cu facturile mari și cu prețurile aberante la produse de primă necesitate, ci pentru că, după părerea mea, liderul protestului nu insipra credibilitate.

Ce nu am văzut in direct dar am văzut pe surse: scandalagioaica de serviciu, madam Șoșoacă, a venit să facă „spectacol” anti Simion. Din câte știam eu, cei cu alte treburi decât scopul protestului nu aveau dreptul să se amestece cu protestatarii, dar în România „democrată”, stat de „drept”, este posibil orice.

Simt că după acest protest prețurile vor fi și mai mari, la fel ca și facturile la energie.

Deci protestul a fost învins, România a fost învinsă încă de la lovitura de stat din 1989 și nu sunt deloc semne că va ieși prea curând din epoca mocirloasă prin care trece: mafia de stat este atotputernică...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu