luni, 30 septembrie 2024

Ciclon fâsâit în Sectorul 5 din București

Fără să am pretenția că am bătut Bucureștiul în lung și în lat ca să văd efectele „devastatoare” ale ciclonului, pot să am o opinie despre ciclon la mine în cartier.

Opinia mea este că până acum în cartierul meu ciclonul a fost o ploaie măruntă care a început pe la orele 15:00 ieri, 29.Septembrie.2024, și care s-a intensificat pe la orele 18:00. Vântul nu a bătut, deci nici vorbă de furtună. Ploaia s-a oprit după lăsarea întunericului, nu știu la ce oră pentru că nu am urmărit fenomenul.

Azi, 30.Septembrie.2024, plouă mărunt în cartier.

Față de cele anunțate, nu mi s-a părut că ploile care au avut și au loc pot pune în pericol ceva.

Doar traficul va fi îngreunat din cauza asfaltului umed.

Alertele autorităților pentru București, Sector 5, mi s-au părut mult exagerate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu