marți, 22 iulie 2014

Am "terminat" ultima facultate

E un fel de a spune, de fapt fata mea a sustinut examenul de licenta si cu asta a terminat si ea facultatea.

Pe cand copiii erau in clasele primare vorbeam cu colegii de serviciu, care ma intrebau in ce clasa sunt, adica in ce clasa sunt copiii. Asa ca acum pot sa spun ca am "terminat" facultatea.

Fata mea, cu o tinuta impecabila si cu o lucrare la fel de impecabila, a impresionat, din spusele ei, atat comisia cat si colegii (toata lumea era in sala de examen si fiecare vedea ce facea celalalt).

Astfel incat s-a propus nota maxima, dar s-a explicat ca nu este posibil acest lucru pentru ca pe parcursul anului media generala era 8. Cam greu de inteles acest lucru, e ca si cum s-ar spune ca Ronaldo a jucat bine la mondiale pentru ca juca bine la echipa sa de club. Sunt situatii independente si fiecare lucru ar trebui apreciat ca atare.

Mie unul oricum nu imi pasa de note, atat timp cat sunt de trecere. Mai importanta este obtinerea diiplomei si cariera profesionala ulterioara, care nu depinde de niste zecimi sau puncte pentru care multi ajung sa-si distruga inutil sanatatea. Dar, ca fapt divers, nota obtinuta a fost 9,50. Felicitari fetei mele pentru absolvirea facultatii!

2 comentarii: