luni, 24 septembrie 2018

Prea batran pentru aglomeratia de la evenimente

Nu m-am dus pe 20.Septembrie.2018 la inaugurarea noilor fantani, pentru ca m-am gandit ca o sa fie o mare aglomeratie. Am zis ca ma duc in zilele urmatoare, cand se mai linistesc lucrurile.

Din pacate, era sfarsit de saptamana si lucrurile nu s-au linistit deloc. La fantani era in continuare o mare inghesuiala. Pe Bulevardul Unirii era de asemenea foarte multa lume. Erau Zilele Bucurestiului si evenimentul iMapp in Piata Constitutiei.

Cum nu eram in dispozitie pentru stat in aglomeratie, m-am uitat in stanga si in dreapta si am mers mai departe.

Sunt si eu la o varsta cand prefer sa vad cum creste iarba, sa ascult cum toarce motanul, eventual sa aud lemnele trosnind in... calorifere. :)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu