duminică, 29 martie 2020

Criza drojdiei de bere in supermarcheturi

Azi, 29.Martie.2020, am fost la cumparaturi la Kaufland Sebastian (din cantrul comercial Vulcan). Se intampla pe la orele 09:00. Anterior, la orele 08:00, fusesem la cumparaturi la LIDL Sergent Nutu.

E un fel de a spune ca am fost la cumparaturi.

Cautam drojdie de bere pentru painea de casa, pentru ca vechiul pachet este pe terminate.

La LIDL nu am gasit si am intrebat personalul daca exista drojdie de bere in magazin. Mi s-a spus ca nu mai exista de 3 (trei) saptamani!

Nici la Kaufland Sebastian nu exista drojdie e bere.

Se pare ca de cand cu corona virus, drojdia de bere a devenit de negasit.

O fi multa lume care isi face paine de casa, din scarba fata de E-urile din painea din comert?

Sau s-o gasi drojdia de bere la speculanti, la cine stie ce pret (de 2-5 ori fata de pretul normal)?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu