marți, 24 martie 2020

Interviu pentru angajare anulat

Azi, 24.Martie.2020, am fost la un interviu in vederea angajarii la firma Tip Top Food Industry SRL, situata pe Bulevardul Timisoara 94, Sector 6.

Vorbisem la telefon ieri, 23.Martie.2020.

Am ajuns la poarta, am spus cine sunt si ce vreau. Portareasa mi-a spus ca toate interviurile pentru angajare sunt anulate. Am insistat si am spus ca am vorbit in ziua precedenta la telefon. Mi s-a raspuns ca ieri e ieri si azi e azi.

Apoi portareasa mi-a dat un formular sa-l completez si mi-a spus ca voi fi cautat ulterior.

Dupa ce am completat formularul am spus ca nu cred ca o sa ma imbolnavesc de corona virus, dar tot mi se parea normal sa fiu anuntat la telefon, ca sa nu mai bat drumul in zadar, pe vant si frig.

Mi s-a raspuns cu muțenie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu