joi, 22 octombrie 2020

Mesaj satanist la lui Francisc al II-lea în privința parteneriatului civil pentru persoanele de același sex!

Religia comercială catolică, la fel ca și religia comercială ortodoxă, își vede doar de interesele comerciale (deși nu sunt nici pe departe în preajma falimentului sau insolvenței), fără vreo legătură cu Biblia și cu Cuvântul lui Dumnezeu.

Astfel, însuși liderul religiei comerciale catolice, Papa Francisc, susține parteneriatul civil între persoanele de acelați sex, împotriva învățăturilor din Biblie și afirmă că (sursa: https://www.mediafax.ro/social/moment-istoric-pentru-minoritatile-sexuale-papa-francisc-sustine-parteneriatul-civil-pentru-persoanele-de-acelasi-sex-19693168)

„Ei sunt copii ai Domnului și au dreptul la o familie”.

Să vedem cine sunt copiii lui Dumnezeu, conform Bibliei.

Conform Bibliei, copiii lui Dumnezeu sunt cei care îl primesc pe Isus:
[Ioan 1.12. și 1.13.]
„Dar tuturor celor ce L-au primit, adică celor ce cred în Numele Lui, le-a dat dreptul să se facă copii ai lui Dumnezeu;
născuţi nu din sânge, nici din voia firii lor, nici din voia vreunui om, ci din Dumnezeu.”
.

Este posibil ca o persoană să îl primească pe Isus, adică să creadă în numele lui Isus, dar să nu facă voia lui Isus? Isus a spus despre sine:
[Ioan, de la 12.44. până la 12.50.]
„Cine crede în Mine nu crede în Mine, ci în Cel ce M-a trimis pe Mine.
Şi cine Mă vede pe Mine vede pe Cel ce M-a trimis pe Mine.
Eu am venit ca să fiu o lumină în lume, pentru ca oricine crede în Mine să nu rămână în întuneric.
Dacă aude cineva cuvintele Mele şi nu le păzeşte, nu Eu îl judec, căci Eu n-am venit să judec lumea, ci să mântuiesc lumea.
Pe cine Mă nesocoteşte şi nu primeşte cuvintele Mele, are cine-l osândi: Cuvântul pe care l-am vestit Eu, acela îl va osândi în ziua de apoi.
Căci Eu n-am vorbit de la Mine Însumi, ci Tatăl, care M-a trimis, El Însuşi Mi-a poruncit ce trebuie să spun şi cum trebuie să vorbesc.
Şi ştiu că porunca Lui este viaţa veşnică. De aceea lucrurile pe care le spun, le spun aşa cum Mi le-a spus Tatăl.”
.

Deci, cine crede în Isus crede în Tatăl; cine ascultă pe Isus ascultă pe Tatăl; cine face voia lui Isus face voia Tatălui, pentru că Isus face voia Tatălui conform cu porunca Tatălui.

Iar cine nu primește cuvintele lui Isus este osândit de Cuvântul vestit de Isus.

Trebuie, deci, să vedem ce a vestit Isus prin Cuvânt despre relațiile între persoanele de același sex:
[Leviticul 20.13.]
„Dacă un om se culcă cu un om cum se culcă cineva cu o femeie, amândoi au făcut un lucru scârbos; să fie pedepsiţi cu moartea, sângele lor să cadă asupra lor.”!

Nu este ciudat că însuși liderul religiei comerciale catolice refuză să respecte cerințele Bibliei?

Dacă vorbeam de un ministru, de orice persoană care vorbea de pe o poziție laică, fără conotații religioase, atunci nu era nimic, dar un lider care nu respectă propriile reguli ale religiei sale se descalifică din punct de vedere al logicii primare.

Dacă Francisc sabotează regulile propriei sale religii, atunci Francisc este un simplu satanist.

Nu degeaba este scris în Biblie:
[Luca 12.1.]
„Mai întâi de toate, păziţi-vă de aluatul fariseilor, care este făţărnicia.”.

Se feresc oare catolicii (valabil și pentru ortodocși și pentru oricine) de fățărnicie (ipocrizie)?

 Tot în Biblie este scris:
 [Isaia 3.12.]
„Poporul meu, cârmuitorii tăi te duc în rătăcire, şi pustiesc calea pe care umbli!”.

Îi pasă cuiva de aceste vorbe? Ține cineva cont de aceste vorbe?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu