vineri, 26 martie 2021

Noile restricții sunt o prosteală ieftină destinată exclusiv batjocoririi și enervării populației!

Haosul din România este perfect organizat de liderii dâmbovițeni. Lupta cu pandemia a devenit o prosteală fără sfârșit.

Nici nu mai merită să urmărim și să contabilizăm tâmpeniile și aberațiile autorităților.

Este suficient să văd pe sursa https://www.digi24.ro/stiri/document-noile-restrictii-adoptate-de-guvern-de-la-ce-ora-se-inchid-magazinele-si-cand-se-interzice-iesirea-din-casa-dupa-ora-2000-1474155?__grsc=cookieIsUndef0&__grts=53892682&__grua=80172537e4eeca6d9d28084b9172b644&__grrn=1 că virusul lui Peștișor pare să-și ia liber atât de paștele catolic, cât și de paștele ortodox (două religii comerciale foarte răspândite în România), din moment ce în acele nopți lumea poate circula și se poate aglomera.

După cum s-a văzut până acum în formă continuată, religiile comerciale s-au dovedit absolut neputincioase în stoparea pandemiei!

Cu toate acestea, deși autoritățile clamează al treilea val și mimează laicitate, regulile pentru stoparea pandemiei pot fi încălcate în numele religiei comerciale!

Pe cei care au impresia că vor primi lumină în noaptea învierii îi sfătuiesc să nu confunde lumina materială a lumânărilor cu lumina spirituală a înțelepciunii.

În Biblie este scris:

Ioan 8.12.:

„Eu sunt Lumina lumii; cine Mă urmează pe Mine nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii.”;

Ioan 1.4.:

„În El era viaţa, şi viaţa era lumina oamenilor.”;

Ioan 1.9.:

„Lumina aceasta era adevărata Lumină, care luminează pe orice om venind în lume.
El era în lume, şi lumea a fost făcută prin El, dar lumea nu L-a cunoscut.
A venit la ai Săi, şi ai Săi nu L-au primit.”
.

În mod evident pentru cei care cunosc adevărul, cei care urmează niște porunci omenești în numele religiilor comerciale nu L-au primit pe Isus.

În plus, în Biblie mai este scris:

Proverbe 8.22.:

„Domnul m-a făcut cea dintâi dintre lucrările Lui, înaintea celor mai vechi lucrări ale Lui.
Eu am fost aşezată din veşnicie, înainte de orice început, înainte de a fi pământul.”
;

Proverbe 8.33.:

„Ascultaţi învăţătura, ca să vă faceţi înţelepţi, şi nu lepădaţi sfatul meu!
Ferice de omul care m-ascultă, care veghează zilnic la porţile mele şi păzeşte pragul uşii mele!
Căci cel ce mă găseşte, găseşte viaţa şi capătă bunăvoinţa Domnului.
Dar cel ce păcătuieşte împotriva mea îşi vatămă sufletul său; toţi cei ce mă urăsc pe mine iubesc moartea.”
!

Oare câtă înțelepciune mai există în țara fărădelegii (adică în țara minciunii, hoției și violenței care merge până la asasinat)?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu