miercuri, 2 august 2023

Cel puțin o știre tembelă pe zi

Cică „Omenirea a consumat toate resursele naturale regenerabile pentru anul acesta.”
(sursa, de exemplu: http://stiri.tvr.ro/omenirea-a-consumat-toate-resursele-naturale-regenerabile-pentru-anul-acesta--romania-traie--te-pe-datorie-inca-din-11-iunie--topul---arilor-risipitoare-de-resurse-naturale_936169_foto.html#view).

Cică haleala, energia și activitățile actuale „vor fi în contul generațiilor viitoare”.

Înțelege cineva ceva logic din asta?

Eu, de exemplu, înțeleg că mi-am băut daje porția de apă de la robinet de pe anul ăsta, iar apa pe care o voi bea de acum încolo e pe credit...

Ha, ha, ha, ha!

Ce nu înțeleg este de la cine iau apă pe credit în acest moment?

De la ONU, de la UE (de la madam Leyen), de la FMI, de la Cîțu, Câciu, Ciucă, Ciolacu, de la Iohannis?

Există vreo bancă de credit... acvatic?

După știința mea, iau apă de la furnizorul de apă și sunt (încă) cu plata întreținerii la zi.

Știrea asta mi s-a părut din categoria „Nu mai tăiați ilegal pădurile! Dați și piromanilor o șansă!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu