miercuri, 24 aprilie 2024

Brichetă contra semnătură pentru „Ghiveciu”

Traversam Calea 13 Septembrie la intersecția cu Șoseaua Progresului și am trecut pe lângă un cort al lui „Ghiveciu”.

Un tânăr de la cort m-a întrebat dacă vreau o brichetă. Tendința a fost să refuz, dar m-am gândit la nevastă-mea, care s-ar folosi de obiect, așa că m-am întors doi pași, cu gândul la pomana electorală cât de cât utilă.

Numai că tânărul mi-a zis, „Da, dar și o semnătură!”.

„Du-te, bă, de aici!” am răspuns eu și m-am îndepărtat grăbit imediat.

Dacă asta e practica electorală, atunci nu votați „Ghiveciul”!

De fapt, nu mergeți oricum la vot ca să legitimați viitorul hoț legal, „democrat”, de bani publici!

Nu am remarcat nimic util de-a lungul anilor, făcut de primării în folosul cetățenilor, nicio lucrare de calitate și la un preț rezonabil.

În schimb, mizeriile publice inutile și de calitate execrabilă sunt la tot pasul.

Din punctul meu de vedere, primăriile sunt niște instituții mafiote de spulberat bani publici și ar trebui desființate imediat pentru binele obștesc și pentru echilibrarea bugetului național.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu