luni, 22 aprilie 2024

Cât mă costă?

Cică
„Prețurile la pensiuni și hoteluri pentru vacanța de 1 Mai și Paște au crescut cu 15%.”
(sursa: https://www.digi24.ro/magazin/timp-liber/vacante/tarifele-la-pensiuni-si-hoteluri-pentru-vacanta-de-1-mai-si-paste-au-crescut-cu-15-cat-te-costa-sa-mergi-la-mare-sau-la-munte-2766975).

După care sursa vreas musai să știe cât mă costă să mă car din București undeva în România.

Răspuns corect: 0 (zero) lei, pentru că nu-mi place să mă duc undeva în balamucul de sărbători de orice fel.

Așa că, în cazul meu concret, știrea nu are nicun efect.

0 x 15 la sută = 0 x 15.000 la sută =
= 0 x ț la sută = 0.

Umflați, bre, prețurile, la discreție! Dacă vă vizitează Ciucă, Ciolacu sau Iohannis, au de unde. Românii ca mine nu se mai uită demult la prețurile voastre (chiar nu mai știu de când dacă nu fac o analiză serioasă).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu