joi, 11 iulie 2024

E bine să fiu vigilent ca să nu fiu furat la casele de marcat!


Nu mai departe de azi, 11.Iulie.2024, fiind în preajma unui magazin alimentar (dar și cu alte produse), am intrat, am aruncat un ochi (l-am păstrat cu grijă pe celălalt) și am văzut unele dintre fructele preferate de sezon la un preț cât de cât (le-aș prefera și mai ieftine).

Vara sunt un mare consumator de piersici și nectarine, și le cumpăr întotdeauna pe cele cu cel mai mic preț la momentul dat.

În cazul de față, piersicile erau 6,99 lei, iar nectarinele erau 5,49 lei, deci avantaj nectarinele.

Umplu trei pungi cu nectarine și mă duc la banda de la casă.

Prima surpriză: banda funcționa cu tracțiune... animală, adică stătea nemișcată și produsele erau mutate manual de factorul uman până la casă.

După care mă uit la ecranul casei de marcat ca să verific că produsele și prețurile sunt cele pe care le văzusem anterior în magazin.

Deja la a doua chestie, prima inadvertență uriașă: „struguri roze negr”... ?! Ce naiba mai înseamnă și asta?

Mă rog, ce știu eu ce analfabetă funcțională mă „deservește”, așa că precizez cu amabilitate că am exclusiv doar trei pungi cu nectarine.

Tanti de la casă își cheamă colega să-i aranjeze procedura de retur, dar între timp „compostează” celelalte două pungi.

Văd prețurile marcate, 15 și ceva, 17 și ce‪va, 16 și ceva. Așa că rotunjesc totul la 17, înmulțesc cu 3 și realizez instantaneu că totalul ar fi în jur de 51 de lei.

Vine colega să anuleze „struguri roze negr”, aștept să se termine procedura și mă uit pe total: 67,71 lei?! Imediat am fost convins că sunt pe cale să fiu furat.

Iau bonul și văd fără dificultate că nectarinele de 17,91 lei sunt trecute de două ori.

Atrag atenția, tanti de la casă nu protestează, verifică bonul și mă pune în așteptare, având alți clienți de „marcat”. Își cheamă din nou colega, care deja o bombăne. În final se anulează dublura și primesc banii înapoi de la colega care mă întreabă dacă mai îmi trebuie bonul.

Spun că îmi trebuie (din motive evidente), așa că mai aștept până colega se duce undeva să facă o copie, apoi recuperez bonul și plec.

Aș fi curios să aflu câte bonuri de la casa de marcat respectivă au produse identice compostate de două ori.

Penny. Economisim bani, nu dragoste.

Marius. Dacă nu sunt pe fază, risipesc bani, nu dragoste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu