sâmbătă, 12 mai 2012

Un nazist anonim pe aratura (2)

Nazistule anonim, tocmai ai fost avansat de agentiile de rating de la prostuț la prostălău, cu tendinta spre extraordinar de prost :))

Din moment ce nu ai fost in stare sa-ti probezi propriile afirmatii, ai luat-o din nou pe aratura cu obisnuitul hau-hau. Aduci alte acuzatii, false, desigur, in speranta ca tot va crede cineva ceva din imbecilitatile enuntate. Scrii cu litere mari, adica strigi, clamezi, cum ar veni. Probabil ca intr-o discutie fata in fata ai zbiera, inchipuindu-ti ca este valabil principiul "cel care urla mai tare are dreptate". Adica, cine spune 1+1=2 imitand vocea lui Victor Ciorbea, nu are dreptate, conform imaginatiei tale bolnave. Dar daca spune cineva 1+1=3 cu vocea lui Vadim, atunci, tot conform imaginatiei tale bolnave, este un adevar dincolo de orice indoiala.

Ca sa terminam introducerea, mai intai multumesc pentru insulte, apoi ma intreb de cate ori ti-ai luat spuma in timp ce scriai comentariul supraincarcat de aberatii? :))

Si acum sa trecem la partea esentiala. Cerinta este urmatoarea:
Probeaza afirmatia scrisa de tine pe blogul meu: "am beneficiat de PONTUL “repartitie apartament in Piata Victoriei cu avans modic la ICRAL”".

Tu crezi ca ai rezolvat ceva spunand "MA JUR PE CE VREI TU". Dar, in Biblie scrie sa nu juri. Pe buna dreptate, pentru ca juramintele nu au nici o relevanta. Politicienii din Romania (dar si de oriunde), ajung in functii, depun juraminte cum ca vor face si vor drege, dupa care, surpriza, omenirea e mereu in criza. Asa ca nimeni nu-si face probleme in privinta calcarii juramintelor. Chestia asta cu "jura-te pe..." era doar o bataie de joc si nimic mai mult. Oricum, retine, chiar si asa, ca ai jurat stramb.

Dupa care devii tupeist, dar prostălău: in lipsa propriilor dovezi, ma pui pe mine sa-mi scanez actele din casa!!! In primul rand, nu stiu cine te-a numit pe tine judecatorul meu. Inchizitia? In al doilea rand, desi s-a vorbit mult pe tema, cred ca tot nu ai inteles ce inseamna prezumtia de nevinovatie. Nu eu trebuie sa-mi probez nevinovatia, cu atat mai mult nu trebuie sa-mi probez vinovatia!!! Nu crezi ca speri prea mult de la viata? Crezi ca voi pune astfel de documente personale pe blog ca sa ma justific in fata unui nazist anonim, prostălău si isteric, care arunca insulte si minciuni?

Asta ca principiu general. In particular, chiar daca as vrea sa fac ce imi ceri, nu as putea, pentru ca nu am detinut apartament in Piata Victoriei si nici repartitie de la ICRAL. Poate ca am scris prea repede si nu ai inteles, asa ca repet mai rar: nu ... am ... detinut ... apartament ... in ... Piata ... Victoriei ... si ... nici ... repartitie ... de ... la ... ICRAL. Ai priceput, bai, nazistule anonim, prostălău si isteric?

Deci nu voi pierde vremea falsificand documente, eventual, ca sa iti fac pe plac si sa zic ca tine. Mai bine plimba-te tu pe timpul tau pe la arhive, cat doresti, incercand sa gasesti ceva care nu a existat niciodata: apartament ... in ... Piata ... Victoriei ... si ... repartitie ... de ... la ... ICRAL. Ai inteles, bai, nazistule anonim, prostălău si isteric?

Sigur ca nu pot sa te opresc sa minti si sa ma insulti (de fapt, daca as vrea as putea), dar pot sa arat ca esti mincinos si prostălău. Hai sa iti arat cum se contrazic insinuarile tale mincinoase:

1. Chiar in penultimul comentariu ai scris, pe link-ul:
http://lmar2010.blogspot.com/2012/05/un-nazist-anonim-pe-aratura.html
"VOM ADUNA VENITURILE FAMILIEI SI VOM SCADEA COSUL ZILNIC, CHELTUIELILE DE INTRETINERE ALE CASEI SI O SA REZULTE O SUMA IN MINUS SUSTINUTA DE PARINTII TAI."

Chiar daca este o minciuna, sensul enuntului este ca parintii mei imi sustin cheltuielile lunare.

Pe acelasi link ai scris mai jos:
"TREBUIE SA RECUNOSTI CA ASTAZI STAI LINISTIT FARA SERVICIU PENTRU CA AI PARTICIPAT LA DEVALIZAREA STATULUI ROMAN. HOTULE!"

Aici este alta minciuna, dar sensul enuntului este ca imi sustin cheltuielile lunare din devalizarea statului roman.

Nu ti se pare ca dai cu bobii? Faci valuri si scrii mizerii cu tupeu desi nu stii nimic despre mine. De unde am bani? De la parinti, din devalizare sau din munca cinstita? Ca sa nu ai dubii, raspunsul corect este: din munca cinstita.

2. Ai scris pe link-ul:
http://lmar2010.blogspot.com/2012/05/guvern-nou-oameni-vechi-stil-neschimbat.html
"Nu te mai plange ca nu gasesti de lucru ca tie nu ti-a placut munca niciodata."

Adica ai preluat limbajul Boc-Basescu: eu as fi romanul puturos, care nu vrea sa munceasca.

Numai ca ai scris urmatoarele, pe link-ul:
http://lmar2010.blogspot.com/2012/05/un-nazist-anonim-pe-aratura.html
"UITI CA STATEAI CU CHIRIE CU 2 COPII SI O NEVASTA FARA SERVICIU, CA MANCAI CARTOFI FIERTI SI DESCARCAI MARFA CU CARCA SA FACI UN BAN IN PLUS PENTRU MANCARE."

De aici rezulta ca, sotia neavand serviciu, aveau eu. In plus, conform scrierii tale, mai aveam un loc de munca unde descarcam marfa cu carca pentru un ban in plus.

Insumand cele doua scrieri ale tale, sunt romanul puturos care... muncea in doua locuri!!! Nu ti se pare ca exista o anumita problema de logica? Nu ti se pare ca atunci cand am scris ca ai creier de stafilococ nu te-am insultat, ci am spus un adevar?

3. Ai scris pe link-ul:
http://lmar2010.blogspot.com/2011/11/cum-sa-traiesti-bine-in-romania-leafa.html
"lasa ca munceste sotia la stat si ea nu aduce prejudicii"

Sensul enuntului tau, indiferent daca este adevarat sau nu ce scrii, este ca sotia mea lucreaza la stat.

Dar, ai scris pe link-ul:
http://lmar2010.blogspot.com/2012/05/un-nazist-anonim-pe-aratura.html
"MAI SCANEAZA STATUL DE PLATA AL NEVESTEI (INEXISTENT)"

Sensul enuntului tau, indiferent daca este adevarat sau nu ce scrii, este ca sotia mea nu primeste stat de salariu.

Insumand cele doua enunturi, ar rezulta ca sotia mea lucreaza la stat fara stat de plata. Sau ar rezulta ca sotia mea nu lucreaza la stat, iar conducerea firmei private nu livreaza state de salariu. Din nou rezulta ca nu stii nimic despre mine si ai bagat pe rand ambele variante, doar ca sa manipulezi si sa discreditezi.

4. O situatie secundara, dar daca tot ne-am apucat, sa o punctam si pe ea; anonimul a scris pe link-ul:
http://lmar2010.blogspot.com/2012/05/un-nazist-anonim-pe-aratura.html
"Anonim 11 mai 2012, 22:39
CGLETUIELILE = CHELTUIELILE
LA sri LUCREAZA AGRAMATI.
AGENTUL DE SERVICIU"


Adica anonimul s-a corectat, adaugand si un comentariu arogant. Eu nu ma leg de cuvantul "CGLETUIELILE". Se intampla, se scrie repede, omul era si nervos, iar dupa ce se publica nu se mai poate edita comentariul. Mai exista mici greseli, dar nu ma leg de ele. Se poate intampla oricui.

Numai ca fraierul a scris urmatoarele, pe link-ul:
http://lmar2010.blogspot.com/2012/05/guvern-nou-oameni-vechi-stil-neschimbat.html
"Azi as fii latrat si eu de pe pozitia de PARAZIT IPOCRIT care s-a impuiat (a se inmultii, a face oua)"

Corect se scrie "as fi" si "a se inmulti", cu un singur "i". Ai inteles, bai, nazistule anonim, prostălău, arogant si isteric? Aici nu te-ai corectat pentru ca nu stiai cum se scrie corect :))

In incheiere, reciteste cu atentie cerinta, flacau. Daca o probezi, trecem la nivelul urmator, adica ma las de blog. Daca nu o probezi, atunci esti un mincinos. La toate mizeriile tale voi avea o replica standard pe care o voi prelua cu copy + paste in cinci secunde. Am pierdut destul timp cu tine.

3 comentarii:

  1. BARBULE,
    DU-TE SI RECITESTE PRETUL CU CARE AI CUMPARAT APARTAMENTUL CU 4 CAMERE SI FA SOCOTELI IN CAPUL TAU PLIN DE TARATE DACA AVEAI CU CE CUMPARA.
    PE VREMEA AIA ERAI LA FEL DE PROFITABIL CA SI ATUNCI CAND ITI FACUSEI SRL SI VINDEAI CHIBRITUTI SI CONSERVE DE PESTE PE COCLAURI.
    POATE ITI ADUCI AMINTE CINE TI-A PLATIT INTRETINEREA CAND ITI MANCAI DINTR-UN LOC SI ERAI RESTANTIER LA INTRETINERE DE VENISE ADMINISTRATORUL LA USA TA.
    PANA SI CARNETUL DE SOFER TI L-A PLATIT UN FRAIER.
    TOT RAHATUL DIN JURUL TAU PUTE, NUMAI PROPRIUL TAU RAHAT NU ARE MIROS.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Dupa care devii tupeist, dar prostălău: in lipsa propriilor dovezi, ma pui pe mine sa-mi scanez actele din casa!!! In primul rand, nu stiu cine te-a numit pe tine judecatorul meu. Inchizitia? In al doilea rand, desi s-a vorbit mult pe tema, cred ca tot nu ai inteles ce inseamna prezumtia de nevinovatie. Nu eu trebuie sa-mi probez nevinovatia, cu atat mai mult nu trebuie sa-mi probez vinovatia!!! Nu crezi ca speri prea mult de la viata? Crezi ca voi pune astfel de documente personale pe blog ca sa ma justific in fata unui nazist anonim, prostălău si isteric, care arunca insulte si minciuni?"

    Domnule Barbu,
    Aceeasi logica se impune si in cazul dumneavoastra cand aduceti acuzatii pe blog. Aduceti dovezi prin acte nu prin citate din ziare. Nu va numit nimeni judecator sau inchizitor. Daca va exprimati opinia libera, atunci acceptati si contrazicerile. Cand folosesti termeni ca javra, ipocrit este putin probabil sa ti se raspunda frumos, ci mai sigur cu cacat zaharisit.
    In concluzie, v-ati anulat printr-o fraza adresata unui individ anonim toate acuzatiile pe care v-ati construit urarea ironica "La multi ani, Romania". Se vede ca este bine sa traiesti intr-o tara unde daca nu ai beneficiat de o felie din tort, ai lins macar cireasa de pe tort.
    Faptul ca va scuzati intr-un fel jenant, de fapt va acuzati intr-un mod umil-nervos, cu un limbaj injurios "jura-te pe ma-ta" si cu o logica defecta.
    De fapt " Hotul striga hotii!".

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. Ai beneficiat de o repartitie de apartament intr-o zona buna a Bucurestiului.
    2. Ai platit un avans din banii parintilor tai.
    3. Aveai un salariu foarte mic din care abia ai reusit sa iti intreti familia.
    4. In momentul cand ai cumparat prin repartitie locuiai cu chirie.
    5. Sotia ta nu a lucrat niciodata de cand a avut copiii, adica 20 de ani.
    6. Sotia ta lucreaza de cativa ani, de cand nu ai tu serviciu.
    7. Apartamentul luat pe nimic l-ai vandut, ca toti vecinii de pe scara, unui arab.
    8. Cu banii incasati de la arab ai cumparat 4 camere la Lira si restul de bani i-ai pus in banca.
    9. La o dobanda de 110% in 1995 ai trait cativa ani fara serviciu si tu si sotia ta cu 2 copii.
    10. Nu ai avut niciodata un salariu care sa iti permita sa iti iei un apartament cu banii jos, adica fara credit. Chiar daca ai fi dorit un credit nu puteai sa il contractezi pentru ca venitul familiei tale nu era suficient.
    11. Daca ai fost ajutat si ai beneficiat de un avantaj nu este niciun pacat. Pactul este ca esti un infatuat nerecunoscator, un invidios si un mincinos.
    12. Judeca oamenii dupa ce te-ai judecat pe tine.
    13. Nu trebuie nimeni sa dovedeasca nimic. Adevarul este unul, faptele au ramas in inscrisuri, proprietarii sunt proprietari pana la moarte.
    14. Poti sa scri tot ce iti doresti pe blog, dar si noi cei care te cunoastem de mai bine
    de 20 de ani putem sa iti spunem cand minti.

    RăspundețiȘtergere