luni, 14 mai 2012

Raspunsuri la ofensiva anonima

A. Dragul meu anonim (Anonim 14 mai 2012, 13:28), cerinta articolului scris de mine este urmatoarea:
Probeaza afirmatia scrisa de tine pe blogul meu: "am beneficiat de PONTUL “repartitie apartament in Piata Victoriei cu avans modic la ICRAL”".

Esti mincinos sau nu esti mincinos?

Daca tot nu raspunzi la tema articolului, cel putin incearca sa-ti incepi comentariul cu formula "off topic".

B. Dragul meu anonim (Anonim 14 mai 2012, 13:44), cerinta articolului scris de mine este urmatoarea:
Probeaza afirmatia scrisa de tine pe blogul meu: "am beneficiat de PONTUL “repartitie apartament in Piata Victoriei cu avans modic la ICRAL”".

Daca tot nu raspunzi la tema articolului, cel putin incearca sa-ti incepi comentariul cu formula "off topic".

Comentariul dumneavoastra este prea criptic. Precizati un link la care va referiti, atunci cand spuneti ca aduc acuzatii pe blog. Pentru ca, in general, parerea mea este ca prezint situatii si nu aduc acuzatii. Cum vorbiti la modul general si nu punctual, aleg urmatoarele exemple de situatii, in speranta ca veti intelege diferenta dintre acuzatii si situatii:

1. Pretul kilometrului de autostrada. In cadrul articolului "Megalomania de piata" (link http://lmar2010.blogspot.com/2011/11/megalomania-de-piata.html) am aratat ca guvernul a ieftinit kilometrul de autostrada de la 16 milioane la 9 milioane. In legatura cu aceasta situatie am citat link-ul http://www.infoconstructii.com/autostrada-transilvania-s-a-ieftinit-cu-sapte-milioane-euro-pe-kilometru/
Imi cereti sa ma duc la guvern si sa cer copii dupa contractele dintre stat si Bechtel?! Mi se pare ca guvernul se autoacuza prin aceasta ieftinire, fara sa traga pe cineva la raspundere.

2. Persoanele decedate in urma muscaturilor de caini vagabonzi. Am articole in care prezint persoane decedate in astfel de situatii, de exemplu link-ul: http://lmar2010.blogspot.com/2012/03/moarte-de-roman.html. Imi cereti sa ma duc la medicii legisti care s-au ocupat de aceste cazuri si sa cer copii dupa certificatele de deces?!

Pe de alta parte, pe blogul meu exista articole despre experiente traite personal. Nu stiu exact ce acte trebuie sa aduc ca sa arat ca apa calda sau (si) rece este (sunt) maronie (maronii). Nici macar nu stiu carei institutii a statului ar trebui sa ma adresez pentru asa ceva. In plus, nu stiu ce institutii ale statului imi elibereaza acte pentru cazurile in care am fost atacat de caini vagabonzi. In plus, de ce acte am nevoie pentru pozele personale care prezinta mizeria din cartier?!

Imi cereti sa accept si contrazicerile. Articolul meu cuprinde cerinta deja enuntata mai sus. Mai contine 4 (patru) puncte in care arat cum se contrazic scrierile anonimului. Nu mi-ati contrazis articolul in nici un fel! Ati creat numai teme noi si ati facut alte afirmatii fara acoperire, de exemplu "Hotul striga hotii!". Nu credeti ca rezolvati cazul daca va adresati direct justitiei?

Spuneti ca daca "folosesti termeni ca javra, ipocrit este putin probabil sa ti se raspunda frumos, ci mai sigur cu cacat zaharisit". Anonimul celalalt (ar fi bine sa incepeti cu o formula de introducere, de exemplu "sunt H1N1" sau "sunt H1N5" ca sa va pot deosebi, in cazul in care sunteti diferiti) foloseste in comentarii (tot el!), printre multe altele, urmatorii termeni, de exemplu:
- pe link-ul http://lmar2010.blogspot.com/2012/05/guvern-nou-oameni-vechi-stil-neschimbat.html
    "PARAZIT IPOCRIT", "LATRAU IPOCRIT",
- pe link-ul http://lmar2010.blogspot.com/2012/04/amintiri-din-biblie-despre-isus.html
    "PAPAGAL IPOCRIT", "IPOCRIT RETARDAT".
Deci anonimul celalalt a folosit cuvantul "ipocrit" in patru asocieri diferite. Imi spuneti ca ar trebui sa raspund intr-un anumit fel, dar nu voi urma acest sfat indoielnic.

Spuneti ca folosesc un limbaj injurios: "jura-te pe ma-ta". Cuvantul "ma-ta" nu reprezinta ceva injurios, este o forma prescurtata de la "maica-ta". Nu este o formulare eleganta, dar nici nu este o injuratura. Este foarte folosit in injuraturi cand este asociat cu anumite organe sau trimiteri. Limbajul injurios este folosit de "Anonim 9 mai 2012, 21:32" atunci cand scrie "MĂ-TA CARE TE-A CĂCAT PE LUMEA ASTA" in cadrul link-ului http://lmar2010.blogspot.com/2012/05/guvern-nou-oameni-vechi-stil-neschimbat.html
Dupa cum se vede, nu am reactionat in acelasi stil, desi nu-mi lipseste inspiratia.

In urma acestor argumente, pentru mine este evidenta reaua dumneavoastra credinta.

C. Dragul meu anonim (Anonim 14 mai 2012, 18:58), cerinta articolului scris de mine este urmatoarea:
Probeaza afirmatia scrisa de tine pe blogul meu: "am beneficiat de PONTUL “repartitie apartament in Piata Victoriei cu avans modic la ICRAL”".

Daca tot nu raspunzi la tema articolului, cel putin incearca sa-ti incepi comentariul cu formula "off topic".

Nu stiu daca sunteti acelasi anonim sau altul. Incercati sa va identificati cu un nume fals, nu-i nici o problema, vedeti exemplele de mai sus.

In cazul in care sunteti un alt anonim, va rog sa precizati care sunt minciunile mele si sa le infirmati in mod explicit, dupa formula: "Ai spus ca ..., adevarul este ca ...".

Va raspund la punctul 14. "Poti sa scri (corect: "sa scrii", e greu cu i-urile in limba romana, cand prea multe, cand prea putine) tot ce iti doresti pe blog, dar si noi cei care te cunoastem de mai bine de 20 de ani putem sa iti spunem cand minti.".

Voi, cei trei anonimi, diferiti sau nu, nu ati spus nimic despre cerinta articolului, nici ca e adevarat, nici ca e fals. Iar despre cele patru puncte pe care le-am adus in discutie in articol se pot spune urmatoarele: la primele trei anonimul se contrazice singur, iar la al patrulea sunt 100% sigur ca e ca mine. Spuneti-mi cand mint, nu am nici o problema. Dar inca nu am aflat cand am mintit; am aflat numai subiecte noi, fara legatura cu cele vechi. Pana atunci, eu va spun ca stiu foarte bine cu cine am trait in ultimii 20 de ani. In plus, tot in ultimii 20 de ani am vazut foarte multe aceleasi personaje, la televizor, de exemplu. Desi le-am vazut, nu am pretentia ca le cunosc. Daca mi-ati vazut fata de mai bine de 20 de ani nu inseamna ca stiti foarte multe despre mine. Eu l-am vazut acum mai bine de 10 ani pe Varujan Vozganian pe strada. L-am vazut si la televizor. Cu toate acestea, nu pretind ca il cunosc de mai bine de 10 ani. Nu stiu mai nimic despre el.

D. Dragi anonimi care ma atacati pe celalalt blog, desi nu eu sunt subiectul articolelor, daca tot nu raspundeti la tema articolului, cel putin incercati sa incepeti comentariul cu formula "off topic". Va raspund si eu in acelasi stil: cerul e albastru si apa este uda. Altfel, pentru situatiile penale puteti face denunt penal. Nu am nici o problema. Asa cum m-am justificat la fisc, ma pot justifica si in justitie, daca e cazul. Cu fiscul mi-ati copt-o destul de gresit (http://lmar2012.blogspot.com/2012/03/fiscul-la-furat.html), vedeti sa nu dati gres si cu justitia.

3 comentarii:

  1. Draga Barbule (am scris cu degetele mijlocii),

    "In Romnia someri sunt doar tiganii si handicapatii." citat din Barbu Marius pe vremea cand mai dadea cate un interviu pentru angajare. Stiu sigur ca nu esti rrom.
    Logic esti HANDICAPAT!

    Cu drag (tot cu degetele mijlocii),
    Cel cu Leapsa.

    P.S. Tot cu "doamna in galben" iti alini suferinta?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti chiar agitat azi daca ai dat-o pe minciuni grosolane.

      P.S. Tot cu mine iti alini suferintele?!

      P.P.S. Dragul meu anonim (Anonim 14 mai 2012, 13:28; Anonim 7 iunie 2012, 15:12), cerinta articolului scris de mine este urmatoarea:
      Probeaza afirmatia scrisa de tine pe blogul meu: "am beneficiat de PONTUL “repartitie apartament in Piata Victoriei cu avans modic la ICRAL”".

      Esti mincinos sau nu esti mincinos?
      Sa te mai intreb si de alte probe?

      Ștergere
  2. dragutule eu sunt cel cu copy-paste.
    cine te cunoaste stie ca prin anii 90 erai un rupt in fund si ca nu aveai de unde sa iti iei apartament cu 4 camere si sa ramai cu bani in cont la bancpost, tu casnic, nevasta casnica, copilasii de crescut.
    sigur ai beneficiat de un pont de pui de apv-ist in solda lui cesca.
    nu te mai caca pe tine!!!
    eu zic ca pontul nu era in piata victoriei, zic ca era pe langa institulul de matematica.

    inca una ca la bâză!

    RăspundețiȘtergere