joi, 12 mai 2011

Vacanta in Grecia (1)

Nu mai lucrez de peste doi ani. Adica nu fac nimic in conceptia statului mafiot, proprietar de sclavi. Obiectivul meu este sa nu mai lucrez niciodata in Romania. Pentru ca, daca nu muncesc, nu gresesc. Decat sa "muncesc" ca statul roman si sa produc tarii pagube de miliarde, mai bine stau in banca mea. Numai ca, macar odata pe an mai ma duc si eu in vacanta, ca sa fac si eu ceva. Anul turistic 2011 l-am inceput cu o incalzire usoara de o saptamana incepand cu 1 Mai in Grecia, in insula Corfu. Si bine am facut. Doar nu era sa merg pe undeva in Romania.

Romania nu este o destinatie turistica pentru cei care isi castiga banii muncind cinstit. Romania a devenit o destinatie turistica pentru sarantocii... plini de bani si cu creier de meduza (posesori de cosmelii de lux cu aspect de cazemata in mijlocul jegului), pentru patriotii retardati care cred ca munte si mare nu exista decat in Romania, sau pentru ametitii care cred ca turism inseamna o alergatura in week-end la munte sau la mare si in care 70% din timp se pierde pe infrastructura uzata fizic si moral.

Se spune ca o imagine inseamna o mie de cuvinte. Daca spatiul de pe blog imi permite, voi descrie vacanta in peste 500.000 de cuvinte, pentru ca vreau sa postez peste 500 de imagini (aproximativ 10% din totalul fotografiilor). Daca nu, asta e.

Nu am pretentia ca zona in care am fost este cea mai tare sau ca imaginile postate sunt deosebite. Mi se pare chiar util sa evidentiez uneori banalul. Cred doar ca in raport cu Romania nu exista comparatie. In acelasi timp, incerc sa arat cat mai multe imagini pentru a crea un ansamblu cat mai elocvent.

Pentru inceput, Grecia vazuta de pe autostrada si Igumenitsa.
























6 comentarii:

  1. intelegem din aceasta prezentare ca la corfu turismul este gratis, adica nu faceti bani dar nici nu ati avut nevoie de ei.
    sa tot traiesti in ro si sa faci turism in gr.

    RăspundețiȘtergere
  2. Inteleg din ultima fraza a comentariului ca daca traiesc in Ciorogarla trebuie sa fac turism numai in Ciorogarla. Din prima parte a comentariului inteleg ca daca, totusi, ma apuc sa fac turism la Buhusi, nu ma costa nimic. OK!

    RăspundețiȘtergere
  3. ati inteles gresit. logica era a castigului. adica nu munciti de 2 ani, dar faceti vacanta in corfu. intrebarea era cum ati ajuns acolo, pe jos? sau alta intrebarea care se poate pune ar fi din ce bani va plimbati - furati, bani negri, donatii, exploatare?...imi cer scuze pentru intrebari, am ajuns pe blog cu cautare "corfu" si am citit fraza de inceput...poate oferiti si o idee cum sa faci bani sa ajungi in corfu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am inteles perfect. Daca aprofundati blogul, de exemplu cititi ce scrie pe:
    http://lmar2010.blogspot.com/2011/02/turism-montan-in-italia-1-bardonecchia.html
    veti avea un element ajutator. Daca nu e suficient, va spun ca am trait in Romania numai cand nu aveam de lucru afara, cum e momentul actual. Deci muncesc afara, fac turism afara. De ce fac mult mai multi bani lucrand afara, in timp ce in tara nu da nimeni mai mult de 2 lei pe mine, aproape ca nu am habar.

    Ca sa va raspund la intrebare, MA PLIMB EXCLUSIV DIN BANI CASTIGATI DIN MUNCA CINSTITA. Daca aveti unele indoieli, sunteti liber (si chiar invitat) sa anuntati fiscul.

    Altfel, din punct de vedere financiar, o vacanta in Corfu la inceputul lui mai nu e tocmai o vacanta la Nisa in august. Puteti sa vedeti imagini din Nisa aici:
    http://lmar2010.blogspot.com/2010/08/nisa-2010.html

    Sper ca sunteti la fel de curios de unde au atatia bani functionari care au lucrat exclusiv la stat. M-as deranja chiar eu sa anunt fiscul in cazul lor, daca n-as sti ca e ca si cum as scuipa in sus.

    RăspundețiȘtergere
  5. am intrat pe blogula asta bou si am iesit vaca. scuze pentru deranj.nu va obositi cu alte comentarii ca nu este nevoie, nu am timp de aprofundat baliverne. este plin spatiul virtual de refulati pe care nu ii citeste nimeni sau ii citeste cate unul din inatmplare ca in cazul de fata. nu v-a cerut nimeni explicatii, doar idei. cu ideile sta romanul prost dar la batut din gura este primul din lume. cata energie pierduta cu batut campilor in van. o idee ar fi sa postati publicitate pe blog ca asa mai faceti un ban cinstit. doar ca la ce trafic aveti nu iese para chioara.

    RăspundețiȘtergere
  6. Citat: "am intrat pe blogula asta bou si am iesit vaca."

    Nimeni nu are nici cel mai mic dubiu.

    RăspundețiȘtergere