miercuri, 18 mai 2011

Socul revenirii in Romania

Dupa o saptamana de vacanta petrecuta in insula Corfu a urmat o saptamana petrecuta in lagarul de concentrare numit Romania. Socul era previzibil si inevitabil.

Scumpiri non-stop pentru un trai cat mai decent.
(In supermarchet am "lasat" cartoful, hrana saracului, la 3 lei si l-am "gasit" la 4 lei! Dar daca nu se scumpesc masinile de lux, inflatia e de 0,005%, deci e tinuta sub control de catre autoritati. Asta e, mai schimbam 100 de euro si ne descurcam!)
Sursa: Antena 3

Romania, o tara cu grad de risc ridicat. Cu ce se mai ocupa "teologul":
Sursa: TVR1

Populatia Romaniei scade.
Sursa: TVR1

Dambovita, apa dulce?





Caini vagabonzi si infrastructura de calitate:



Amplificarea crimei organizate, principala ocupatie a statului mafiot.
Asa se castiga bani la Finante muncind bine:
Sursa: TVR1
Saracul stat roman! Cum isi arata el muschii atunci cand trebuie jefuita legalizat populatia! Dar cat de neputincios e el in fata propriilor abuzuri pe care le-a inventat si le intretine!

Amplificarea crimei organizate, principala ocupatie a statului mafiot.
Armata e pe noi!
Sursa: TVR1
Deci 112 cadre militare se ocupau cu fraudarea concursurilor pentru ocuparea posturilor!!!
Si cam cate persoane au angajat cei 112 (unasutadoisprezece) pe astfel de "criterii de competenta"? Daca sunam la 112 aflam?

Si eu ma mai mir ca nu am de lucru de mai bine de doi ani, desi vorbesc trei limbi straine (mult mai bine decat Base, sau Boc), desi vorbesc mult mai bine limba romana decat EBA (ha, ha, ha!) si am lucrat pentru clienti ca Mobifon SA, Les Chantiers de L'Atlantique, MSC Cruise Ships sau Ferrari. Chiar am o dilema: sa ma mai duc pe la interviuri ca sa sustin "teste psihologice" sau sa imi vad de treaba mea, cu riscul de a fi facut lenes de Boc/ Ponta/ Antonescu si slehtele lor? Nu cred ca sunt eu atat de lenes pe cat vor sa ma fure angajatorii la salariu, statul la taxe si FMI-ul la dobanzi pe care le platesc pentru niste bani pe care nu i-am primit. Nici nu cred ca sunt atat de lenes pe cat sunt mai sus enumeratii de nemernici!

Amplificarea crimei organizate, principala ocupatie a statului mafiot.
Mai trebuie sa muncesti bine daca ai functie si contracte? Oricum suma e derizorie pe langa cele incasate de regii asfaltului.
Sursa: TVR1

De ce nu se grabesc sa vina investitorii straini intr-o tara cu atat de multe lipsuri si cu costuri cu salariile atat de mici? Or fi spagile prea mari?
Sursa: TVR1

Parcul Cismigiu s-a transformat in iarmaroc/ talcioc.
Se vand musamale in parc?!

Se vand sutiene in parc?! (Se si probeaza la fata locului?)

Aleea principala de la intrarea in parc, redusa la o poteca de catre intreprinzatori de elita.
Primaria e cea mai tare! Doar ea aproba (contra cost)!

Se vinde, dar se mai si cumpara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu