marți, 22 noiembrie 2011

Albergian (1/ 5)

E important ca povestea sa inceapa cu o formula spectacol. Ceva in genul "Oceanul era manios in acea zi, prieteni". Asa ca zic si eu: "se anuntase o zi insorita cu maxima de 15 grade, deci nu mi-am mai luat geaca rezistenta la friguri polare". In lumea reala, iata prima impresie la fata locului. Chiciura! Brrr!

Raul: incolor, inodor si insipid?

Cel mai greu e sa gasesti poteca cea buna. Am luat-o pe aici. La un moment dat s-a terminat. Cum e posibil? Adica sunt unii care merg pe aici 100 de metri si apoi se intorc?

La cate poze cu frunze am, e bine sa fie si una cu ace.

Mai ard o poza "hoinarind" prin padure in cautarea potecii marcate.

Inca nu m-am indepartat prea mult de Rua (Pragelato), altitudine circa 1500 m.
Pana pe Albergian (altitudine 3043 m) mai e cam tot atat.

Nu rezist cand vad aceste macese de munte si le introduc si pe ele in poveste.

Ca sa dau de poteca o iau in sus prin padure.

Ce padure!

13 comentarii:

  1. Kolejne interesujące fotografie. Najbardziej podoba mi się ta z budynkami w górach.

    RăspundețiȘtergere
  2. Beautiful photos Marius and so nice forrest!!!
    Many greetings

    RăspundețiȘtergere
  3. Ładna seria zdjęć. Najbardziej podoba mi się trzecie od końca , jest jeszcze kolor tej jesieni . Pozdrawiam

    RăspundețiȘtergere
  4. Te plangi toata ziua ca ce naspa o duce cetateanu' de rand da vad ca o arzi pe la munte, n-ai treaba...

    RăspundețiȘtergere
  5. corect este "a ars-o" acum vreo 3 ani in italia. acum il chinuiesc amintirile.

    dupa ce ne face filosofia vietii de roman, ne da lectii despre ipocrizie si demagogie, face analize politice, sociale, economice, gramaticale, bucatar iscusit ...stimabilul ne spune intr-un profil de fb "Marius Barbu Artist • 4 likes" (de retinut ARTIST)despre o melodie compusa cu soft de domnia sa " "Nu Imi Pasa" reprezinta o viata implinita, bogata in realizari, o constiinta boema, detasata oarecum de lume si care priveste cu modesta superioritate in jur si in trecut."

    o caracterizare mai buna nici ca putea sa isi faca...domnul "Nu Imi Pasa"...constiinta boema, detasata oarecum de lume, modesta superioritate................................ un ghiveci psihiatric.

    pentru aprofundare http://mariussounddesign.blogspot.com/

    CONCLUZIE: SPATIUL VIRTUAL O GROAPA FARA FUND.

    romanul barbu marius o personalitate multidisciplinara, face de toate...restul completati cei care mai cititi pe aici sau care il cunosteti personal pentru ca acum avem si o poza de profil pe fb.

    domnule, acum inteleg si eu de unde traiul exceptional fara salariu, artistul vinde muzica dupa ce o dedica unor "baieti veseli".

    curajosule poti sa dai ochelarii jos, ca pe fb vad ca nu te mai dai LATRAU si vanzari fabuloase MAICAL sau MISEL BARBU.
    ai nevoie de un nume de scena, mai potrivit pare MISEL BARBU.

    Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha

    RăspundețiȘtergere
  6. Pana la sfarsitul lui 2008 am fost inginer mecanic proiectant. Am avut destule realizari in domeniu: am lucrat in diverse sectoare: automobile, naval, constructii, proiectare de locatii pentru telefonie mobila, mobila si altele. Am avut placerea sa lucrez la proiecte pentru Ferrari sau Queen Mary 2.

    Dar, la inceputul anului 2009, patronul firmei unde lucram ne-a spus ca firma isi suspenda activitatea pentru ca nu ne mai poate asigura de lucru.

    De atunci mi-am mai cautat de lucru in domeniu, dar nu am gasit nimic platit pe masura competentelor si valorii personale. Asa ca in paralel am achizitionat programe de creatie muzicala pentru calculator: FL Studio 9, Groove Agent 3 si Music Creator 5.

    Am facut-o pentru ca am numeroase idei pe care doresc sa le pun in practica si pentru ca, consider eu, sunt dotat cu creativitate si cu originalitate exceptionale. Partea cea mai dificila a fost sa invat sa folosesc cat mai mult din resursele programelor de creatie muzicala. Dar, dupa circa doi ani de munca in domeniu, am inceput sa concep diverse creatii muzicale. Mi-am reunit unele dintre creatiile muzicale intr-un prim album, pe care l-am numit "VIATA".

    RăspundețiȘtergere
  7. "VIATA" este un album coerent, in care fiecare melodie se doreste a fi, in ordine cronologica, un moment specific existentei noastre. As spune ca nu sunt adeptul unui curent muzical anume. De aceea melodiile acestui album sunt foarte diverse si orchestrate diferit, unele sunt mai dense, altele sunt mai simple, unele sunt ritmate, altele linistite. Daca ar fi sa imi definesc stilul muzical, l-as numi "rhythm & feeling" sau "total integration".

    Dupa parerea mea, viata a aparut din pasiune si din iubire. De aceea, "Pasiune" este titlul primei melodii. Este o melodie ritmata, care creste in intensitate catre final.

    Dupa care urmeaza nasterea si "Copilaria", adica primii ani de viata. Aceasta melodie are o linie melodica insotita de un ritm foarte simplu. Linia melodica principala este compusa din idei care se succed fara sa se repete, pentru a sugera asimilarea de noi experiente odata cu trecerea timpului, pentru a sugera emotii si trairi urmate de atingerea unor noi niveluri.

    "Tineretea" este o melodie ritmata si densa. Melodia incearca sa redea placerea de a trai cu intensitate si emotiile specifice varstei.

    "Era Electronica" este o varianta reorchestrata a melodiei precedente. Electronica si calculatorul sunt foarte prezente in vietile noastre, de aceea am introdus si aceasta versiune electronica a melodiei.

    Odata cu trecerea catre maturitate se cristalizeaza anumite idei si concepte in constiinta noastra. Din punctul meu de vedere, "Libertate", "Egalitate" si "Fraternitate" sunt trei concepte fundamentale ale vietii noastre sociale, trei idealuri si trei obligatii pentru o societate moderna, normala si echitabila. De aceea am conceput acest triptic muzical la care tin foarte mult si care cred ca imi defineste personalitatea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Dar timpul trece si noi avansam in varsta, de aceea urmatoarea melodie se numeste "Mergand Inainte". Bazata pe chitara si ritm, aceasta melodie incearca sa descrie momente de viata si trecerea timpului.

    Urmatoarele trei melodii, "Corsa Dance", "Fantezie" si "Chitara Valsand" incearca sa descrie placerea de a trai la maturitate. Gusturile si preferintele se cristalizeaza, puterea de intelegere creste, de aceea am introdus aceste trei melodii avand ritmuri si orchestratii foarte diferite.

    Tumultul vietii noastre este insotit si de multe momente de liniste sau de dorinta de relaxare. Aceasta stare emotionala este redata de melodia intitulata chiar "Liniste".

    "Nu Imi Pasa" reprezinta o viata implinita, bogata in realizari, o constiinta boema, detasata oarecum de lume si care priveste cu modesta superioritate in jur si in trecut.

    "Falsa Melancolie" simbolizeaza primele senzatii ale unei varste mai inaintate, care inca pastreaza vie imaginea tineretii.

    In final, "Tic-Tac" reprezinta clipele de incertitudine dinaintea marelui final. Este o melodie grava, cu accente mai triste, dar marete, compusa in stil clasic.

    RăspundețiȘtergere
  9. copy-paste intr-o veselie.

    daca vrei sa ti blogurile separate nu mai da date comune...iteligentule.

    va rog nu ratati foto fb ... un zambet parsivo-ipocrito-retrdat.

    RăspundețiȘtergere
  10. ho! ho! ho! avem profil pe fb...fosti angajatori vm motori, absolvent de tcm 1988.
    la rubrica de angajaotori puteai sa treci casnic ca sa respecti realitatea si sa scrii istoria corect.
    in lista de prieteni nicio (nici-o dupa cum preferi) diana ursache, diana barbu.
    au intrat parintii pe fb si au iesit copiii!
    te asteptam cu aceeasi poza de profil pe blog.
    socializare buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. "Intre timp am incercat sa intru in legatura cu persoane din lumea muzicala. Am trimis un e-mail lui Edward Maya. Nu stiu ce sanse aveam sa fiu luat in considerare, oricum nu am primit raspuns. Am scris un comentariu pe blogul altul Dianei Singer, http://dianasinger.ro/. Doamna Singer avea un post de radio on-line, radio 2110 HIT. Zilele astea am vrut sa intru acolo si se pare ca exact in aceasta perioada i s-a retras licenta sau asa ceva pentru ca nu am reusit sa intru in niciun cont legat de radio, mesajul general era "Account Suspended". Deci fiasco total."
    BARBULE! VAI DE VIATA TA!...ESTI IN MIZERIE!...CA TOTI ARTISTII.

    RăspundețiȘtergere
  12. http://www.evz.ro/detalii/stiri/un-scripcar-roman-la-londra-castiga-pe-strazi-mai-mult-decat-un-profesor-universitar-in-ro-95.html

    un model de promovare, ca si tine neplatitori de imozite si taxe, se castiga bine.
    hai ca poate iesi din mizerie!
    mult noroc!

    RăspundețiȘtergere