marți, 12 februarie 2019

Judd Trump, omul momentului la snooker

Fotbalul imi preia foarte putin timp liber atunci cand ma uit la televizor. Cu alte sporturi sunt mult mai generos.

De ani buni ma uit la snooker. Judd Trump mi-a atras atentia pentru jocul lui spectaculos si eficace.

Pot spune ca este jucatorul de snooker care imi place cel mai mult. Are un stil de joc bazat pe atac, este excelent la loviturile de distanta, incearca si reuseste de multe ori imposibilul si lasa de multe ori impresia ca este irezistibil.

Cel mai recent, Trump l-a invins cu 10-6 pe Ali Carter in finala Coral World Grand Prix. Intr-un joc al lui Trump din acelasi turneu, comentatorul s-a grabit sa anunte sfarsit de break intr-o situatie dificila, dar Trump l-a contrazis, reusind o lovitura aparent imposibila.

In cadrul aceluiasi turneu, Judd Trump l-a invins cu 5-1 pe numarul 1 mondial, Mark Shelby. In ultima partida, Trump a castigat-o cu cateva lovituri mai devreme si juca doar pentru a inchide masa. Era evident ca va reusi acest lucru, dar Shelby i-a aruncat prosopul, ca la box, in timpul unei lovituri.

In fine, tot in acest an (care nu a inceput de prea mult timp), Judd Trump l-a invins cu 10-4 pe legendarul Ronnie O'Sullivan in finala turneului 2019 Masters.

Din cate am vazut, Judd Trump a devenit la 14 ani cel mai tanar jucator care a realizat un break maxim, de 147 de puncte (sursa: https://en.wikipedia.org/wiki/Judd_Trump).

In concluzie: imi place.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu