sâmbătă, 27 aprilie 2019

Pastele comercial cel de toate zilele

Sotia a primit de la locul de munca un cos cu dulciuri in chip de prima de Paste. Epuru' si ou' de ciocolata sunt in prim plan. Ce legatura este intre astea si Pastele biblic? Niciuna. Ce legatura au epuru' si ou' cu Isus? Niciuna.

Din punctul meu de vedere, de pastele comercial am parte in fiecare zi. Nu am nevoie de o sarbatoare anume ca sa mananc ceva anume. Nici nu ma simt mai breaz sau mai credincios daca mananc ceva "specific" de pastele comercial.

De altfel, am combinat pe loc cozonacul cu inghetata tricolora si le-am "ras" imediat, hi, hi!


Ce parere are Tatal cel ceresc despre traditiile noastre? Iata cateva exemple:

[Isaia, 29.13.]
"Domnul zice: "Când se apropie de Mine poporul acesta, Mă cinsteşte cu gura şi cu buzele, dar inima lui este departe de Mine şi frica pe care o are de Mine nu este decât o învăţătură de datină omenească."";

[Matei 15.9.]
"Degeaba Mă cinstesc ei învăţând ca învăţături nişte porunci omeneşti.";

[Amos 5.21.]
„Eu urăsc, dispreţuiesc sărbătorile voastre şi nu pot să vă sufăr adunările de sărbătoare!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu