duminică, 21 aprilie 2019

A disparut statuia idioata de la Muzeul National de Istorie a Romaniei!

Ziua de azi, 21.Aprilie.2019, a inceput cum nu se poate mai bine.

As fi vrut sa citez o fotografie de pe blogul personal ca sa arat ce statuie tembela a disparut. Poza mea era decenta si am vrut sa vad daca exista si alte surse si opinii pe net. Am gasit pe sursa http://metropotam.ro/Locuri-de-vizitat/Statuia-Traian-si-Lupoaica-de-pe-treptele-Muzeului-National-de-Istorie-art1002368086/ o poza frontala si explicita (nu o postez aici), iar comentariile si umorul voluntar, armonios inganat cu umorul involuntar, m-au facut sa ma termin de ras.

Partea si mai buna e ca a trecut si sotia pe langa mine tocmai in momentul vesel. Am suprapus alta fereastra peste imaginea distractiva si mi-am intrebat sotia daca vrea sa aiba o bucurie.

Sotia s-a uitat la mine circumspecta si m-a intrebat: "Ce bucurie?".

Eu i-am reprosat: "Daca iti promitea un politician inainte de alegeri ca-ti mareste salariul de 10 ori si ca umple tara de autostrazi nu l-ai mai fi intrebat nimic. Dar nu mi-ai raspuns la intrebare".

"Da, bine.", zice ea.

Acum, ca s-au indeplinit toate procedurile, am revenit la fereastra cu poza de pe sursa citata.

Ne-am spart de ras, mai ales ca i-am spus sotiei ca statuia se cheama "Traian la cucul gol tinand in brate o jivina cu multi sâni", ha, ha, ha, ha!

Buna dispozitie a continuat citind pe sursa comentariul academicianului (probabil de talia Elenei Ceausescu) Razvan Theodorescu:

"Vom avea, de-acum, pe treptele Muzeului National de Istorie, un simbol al natiunii noastre.".

Sigur ca nu m-am putut abtine si mi-am dezvelit imediat gandurile ca simboluri ale natiunii noastre sunt, indiscutabil, prostia crasa si nesimtirea crasa; deci, din acest punct de vedere statuia este extrem de reusita si perfect justificata. Si iar ne-am pus pe ras.

De curiozitate, or avea Razvan Theodorescu si cei care au aprobat expunerea statuii pe scarile muzeului multe astfel de "simboluri" pe acasa?

Mizeria a costat 200.000 de lei si a fost realizata de raposatul anonim Vasile Gorduz (1931-2008).

Sursa citata incadreaza statuia la categoria... tranznai costisitoare, ha, ha, ha, ha!

Aceeasi sursa citata (http://metropotam.ro/Locuri-de-vizitat/Statuia-Traian-si-Lupoaica-de-pe-treptele-Muzeului-National-de-Istorie-art1002368086/) face trimitere la un articol dedicat statuilor urate din Bucuresti: http://metropotam.ro/Locuri-de-vizitat/Ick-factor-statui-si-monumente-urate-din-Bucuresti-art3364610091/.

Plina de inspiratie, autoarea articolului nu numeste mizeriile "handicapate estetic" sau "mai putin aspectuoase", ci "chiar hâde".

Evident, descoperim cu usurinta ca exista oameni de bine pe lumea asta; din pacate, oamenii de rau sunt la putere. Ajungand la putere mereu acesti oameni de rau, alesi de majoritatea celor cu drept si chef de vot, se pare ca Romania postdecembrista este compusa dintr-o majoritate de oameni de rau!

Dincolo de aceste aspecte "filosofice", mafia banilor publici si a prostului gust a pierdut o mica batalie si si-a demonstrat, in ciuda puterii discretionare, micimea, inutilitatea si ridicolul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu