luni, 8 iulie 2019

Distrugeri sub ochii paznicilor

Fantanile arteziene de la Piata Unirii au fost refacute de la zero anul trecut (2018). Un bun prilej pentru a se spulbera o gramada de bani publici.

S-a refacut si zona din jurul fantanilor. Alt prilej de aruncat bani publici, de exemplu pe o noua generatie de banci.

Deja bancile incep sa fie distruse. Cel mai interesant, la fel ca si in alte cazuri, este faptul ca zona este "pazita". Adica exista numerosi paznici care nu se stie exact cu ce se ocupa.

Dupa ce am pozat banca degradata am pozat si cinci paznici la repezeala. In final am mai trecut pe langa o banca degradata si am fotografiat-o si pe aceea. Nu am fost curios sa vad cate banci sunt degradate si ce alte probleme mai exista in zona, ci am pozat doar ce am vazut  intamplator.

Acum ce se va intampla? Vom trai cu aceste banci pana cand un alt primar va reface zona? Nu se ocupa nimeni de lucrari de intretinere?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu