luni, 5 august 2019

Turul Frantei - turul tineretii

M-am luat cu atrocitatile care s-au intamplat in Romania in ultima vreme si am si uitat ca s-a terminat Turul Frantei.

La mai bine de o saptamana, tot as vrea sa scriu cateva cuvinte despre acest subiect.

Ultimul Tur al Frantei a fost un tur al tineretii. Egan Bernal a castigat meritat aceasta competitie la numai 22 de ani, ceea ce il recomanda in viitor pentru posibile realizari de exceptie.

Pentru romanii preocupati de ciclismul de anduranta este de notorietate faptul ca Egan Bernal a venit in Romania si a participat la Turul Sibiului si la Turul Bihorului, castigand ambele competitii.

Acum a facut milioane de columbieni fericiti, cum spune cliseul, devenind primul columbian care castiga Turul Frantei.

L-am vazut pe Egan Bernal in interviuri mai de detaliu si mi se pare o persoana matura, modesta si inteligenta.

Echipa Ineos s-a dovedit redutabila la final, dand si ocupantul locului doi, pe Geraint Thomas.

Cred ca a fost unul tur lipsit de suspiciuni in privinta dopajului, echilibrul plutind pana in ultimele etape.

L-am mai remarcat pe Caleb Ewan (25 de ani), care, desi nu are o statura impresionanta, a invins sprinterii in trei etape din Turul Frantei, castigand inclusiv sprintul din ultima etapa, de la Paris.

Ca o concluzie finala, din nou am fost martorul unei competitii maraton formidabile.

Spre deosebire de Romania, Franta este o tara care are nu doar o gramada de frumuseti si atractii turistice, ci si asfalt ca sa se ajunga la ele, in numele dreptului la libera circulatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu