luni, 31 august 2020

Inutilitatea votului

 

Este demonstrată de numeroasele lucrări publice inutile, de calitate execrabilă, și adesea la prețuri exorbitante, supraevaluate, aberante.

De pildă aceste ceasuri publice, achitate pe vremea „crizei” financiare începute prin 2008, nu se știe cîte mai funcționează în București. Cel din imagine nu mai arată nicio oră corect. Poza a fost făcută înainte de prânz.

E plin Bucureștiul de mizerii evidente, făcute doar pentru spulberarea banilor publici de către mafia politico-economică de la putere.

Din punctul meu de vedere, primăriile ar trebui desființate, pentru binele tuturor comunităților.

În București toți candidații ne propun diverse „proiecte” de coșmelii de mare lux (mai ales prin prisma prețurilor propuse, nu prin calitatea și aspectul deosebit al betoanelor): spitale, parcări, stadioane și multe altele.

Dar în privința curățeniei Bucureștiul rămâne o cocină prăfoasă și poluată.

Ce tâmpenie și asta: cică mergi la vot, nu lăsa pe altul să decidă pentru tine. De fapt deja s-a decis pentru mine, pentru tine, pentru noi, pentru că nu eu am propus măscăricii încravatați care candidează și care își imaginează că ne pot îmbârliga cu minciunile lor electorale.

Dacă nu să propus nicio persoană pe placul meu, de ce să mai pierd vremea la vot? Poate doar ca să mă infectez cu Covid-19...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu