duminică, 30 august 2020

Mi s-a întors norocul!

De crezut sau nu, ieri, 29.August.2020, m-am culcat pe la orele 20:00.

Eram doborât de... plictiseală.

Cele două transmisiuni sportive în direct fuseseră anulate, filmele erau la fel de interesante ca... trăncănelile lui Iohannis, Arafat, Orban și ale știristelor care ne bombardează zilnic cu infectați și cu morți de Covid-19.

De ieșit pe afară nu prea îmi mai arde de când cu pandemia, nu de teama virusului, ci de teama de abuzurile polițiștilor. De când nu mai am voie să dau la coșul de baschet, nu mai am chef nici să merg prin parcuri doar ca să am de unde să mă întorc. Nu știu nici la ce evenimente cultural-sportive aș putea să mă mai duc, așa că mă simt în moarte cultural-spirituală.

Nu e de mirare că somnul m-a furat imediat.

Dacă m-am culcat devreme, m-am trezit devreme: pe la 4:00 dimineața, deci după opt ore de somn!

La fel de nașpa ca și ziua, trebuia să-mi umplu timpul cu ceva. N-aveam prea multe alternative: am deschis televizorul și l-am dat pe Eurosport. Surpriză plăcută: am fost răsplătit exact cu etapa inaugurală a Turului Franței!

De ce nu ne-a fost oferită la vremea ei? Probabil ca să-mi încep bine duminica... Ca de obicei, până la urmă merge și așa!

2 comentarii:

  1. Eu sunt in situatia opusa: sunt epuizata de munca si nu prea am timp liber. Abia am timp de minima gospodarie si cumparaturi si as vrea sa am timp de iesit afara, pictura etc. Daca as avea timp liber as sti eu ce sa fac cu el. He he !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În România multă lume se întoarce acasă prea terminată de la muncă pentru a mai putea profita și de timpul liber.

      Ștergere