duminică, 2 august 2020

Dispozitiv de protecție... antiamendă

Este vorba de masca lu' Pește, care nu o folosesc ca să mă protejez de Covid-19, ci ca să mă protejez de amenzile guvernului Iohannis-Orban.

Pentru o corectă informare, de când e obligatorie purtarea măștii am purtat o singură mască, cea primită de pomană. Dacă nu aș fi primit-o, mi-aș fi făcut o mască improvizată, dintr-o batistă sau din vreo textilă veche de prin casă.

Nu cred în imbecilele sfaturi comerciale de tip „Aruncă masca după ce o porți.”. Păi ce cred măscăricii încravatați de la putere, că am vreun depozit de bani pe care vreau să-l arunc pe un sac de măști (de preferat neconforme)? Cine se consideră de banbi gata, treaba lui.

Altfel, nu cred că închiderea teraselor după ora 23:00 ne protejează de Covid-19. Ne-ar fi protejat, de exemplu, un DSP serios, nu bătaia de joc actuală. Ne-ar fi protejat o poliție serioasă, nu bătaia de joc actuală. Ne-ar fi protejat un sistem medical serios, nu bătaia de joc actuală.

De fapt, guvernul Iohannis-Orban nu face nimic ca să protejeze populația, doar mimează. Mai degrabă guvernul vrea doar să enerveze populația cu circul corona virus.

Odată lansat pe piață, Covid-19 nu va mai dispărea niciodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu