luni, 28 septembrie 2020

FCSB a pierdut la scor cu Poli Iași (2-5)!

Nu am văzut meciul, am aflat rezultatul și am văzut un rezumat al golurilor.

Am remarcat că veteranul Andrei Cristea (36 de ani) a reușit 3 goluri în poarta lui FCSB. Mi-am amintit cu această ocazie că Andrei Cristea a trecut și pe la Steaua, și pe la Dinamo. Nu mi s-a părut nici prea dorit, nici prea apreciat de cele două echipe, pe la care a trecut pe când era tânăr și mult mai performant.

Nici la echipa națională nu există prea multe amintiri cu Andrei Cristea.

Cu toate acestea, Andrei Cristea mi s-a părut întotdeauna serios și muncitor. O dovadă în plus este și ultima performanță individuală, la 36 de ani, din acest meci împotriva mult mai tinerilor jucători de la FCSB.

Felicitări, Andrei Cristea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu