luni, 28 septembrie 2020

Somnul democrației renaște monștri!

Alegerile locale de ieri, 27.Septembrie.2020, au reconfirmat (după părerea mea) tendințele sinucigașe ale poporului român.

Cu atât mai mult cu cât există Covid-19, mi s-au părut uluitoare cozile ceaușiste prezentate la televizor (în dispreț total față de așa zisele reguli de distanțare socială), cu lumea dând năvală ca să-și aleagă călăii.

Conform sursei oficiale https://prezenta.roaep.ro/, prezența la vot a fost de 46.02%.

Uimitor de mare, după părerea mea.

Chiar dacă PNL se umflă în pene cu victoria sa în aceste alegeri locale, trebuie remarcat că 53.98% dintre alegători nu am mers la vot.

Deci, peste jumatate dintre românii cu drept de vot au scris istorie, aratând că nu le pasă nici de PNL, nici de PSD, că nu le pasă de nimeni. Asta ar trebui să rețină și Iohannis, și Orban.

Cât despre București, unde Nicușor Dan și gașca lui vorbesc de parcă Bucureștiul deja a ajuns între primele 5 orașe ale lumii, aici lucrurile sunt și mai jalnice.

Conform aceleiași Autorități Electorale Permanente (https://prezenta.roaep.ro/), în București nu s-au prezentat la vot 63.07% dintre alegători!!! Mi se pare un eșec răsunător, atât pentru euforicul Nicușor Dan, cât și pentru madam Firea.

Ca de obicei, bucureștenii și-au făcut datoria și au arătat că urăsc grupurile de interese ale mafiei politico-economice!

La vot în București s-au prezentat, alături de profitorii direct interesați de victoria propriului grup de interese, păturile vulnerabile și manipulabile ale societății: sărăantocii și numeroșii pensionari care se plictisesc oricum pe acasă. Atât sărăntocii, cât și pensionarii, în general habar nu au de ce se duc la vot și de ce votează așa cum votează.

Este un simplu exercițiu de manipulare a democrației, clasic pentru perioada postdecembristă.

Până la urmă, privind spre rezultate, este foarte bine că a câștigat Nicușor Dan și nu madam Firea. Acum așteptăm cu interes minunile de bun gospodar al orașului pe care urmează să le facă sau nu Nicușor Dan.

Hi, Hi!

Sincer, totuși, m-aș bucura ca râsul meu afișat din vorbe pe blog să fie infirmat de fapte bune în calitate de primar general ale lui Nicușor Dan. Momentan rămân cu râsul meu, până la noi evidențe.

Mult mai jalnică este situația în sectorul unde locuiesc, unde au candidat, printre alții, Piedone și Vanghelie. Adică doi indivizi pe care, dacă votul ar fi obligatoriu, nu i-aș vota nici dacă aș face pușcărie pentru acest gest.

Cu toate acestea, Piedone se pare că a câștigat fotoliul de primar în sectorul 5!!! Ce mafie a avut ăsta în spate, neică, de a obținut atâtea voturi în Sectorul 5, cu tot cu trecutul lui Colectiv?

Cu mare drag, cu mare interes și în cea mai mare grabă, după aceste alegeri m-aș muta din Sectorul 5 și chiar și din România, dar cu lipsa mea cronică de loc de muncă am libertate de circulație 0.

Mare păcat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu