duminică, 15 noiembrie 2020

Asasinii sunt în continuare la putere în România!

”Asasinii! Asasinii!”.

Cu asta am rămas în minte după incendiul de la Colectiv. Protestatarii de profesie puseseră stăpânire pe nemulțumirea mulțimii, s-a ieșit în stradă, s-au strigat la apogeu cuvintele de mai sus, după care protestatarii de profesie s-au dat la o parte, mulțimea veșnic dezorganizată a rămas fără lideri, iar lucrurile au intrat în „normal”.

Adică nu s-a schimbat nimic, a rămas cum s-a stabilit... Ba chiar, în București, am trăit personal scârba de a-l vedea pe Cristian Popescu (poreclit propagandistic și total nedemn cu numele unui personaj celebru de film) ales primar la sectorul în care locuiesc, adică 5!

De ieri, 14. Noiembrie.2020, televiziunile au uitat de „pandemie” și de circul panicard cu numărul de infectări și cu lipsa de locuri la ATI.

Pentru că ieri, 14. Noiembrie.2020, a avut loc un incendiu chiar la spanacul de ATI, la un spital din Piatra Neamț.

Nu am urmărit acest subiect. Ieri am văzut un pic și azi, 15.Noiembrie.2020, am văzut alt pic. M-am oprit la 10 morți în acest incendiu și nu e treaba mea să țin această contabilitate. Am preferat să mă uit la ciclism pe velodrom, tenis de câmp, tenis de masă, un pic de baschet, un pic de polo pe apă și curse moto.

Mai vrea cineva să se trateze de Covid-19 în spitalele morții din România după acest incendiu? Deși tratament pentru Covid-19 nu există, ci doar ritualuri mediumnice, de vraci din comuna primitivă. E drept că vracii actuali sunt dotați cu dispozitive electronice și cu ecrane care dau bine la ignoranți, chiar dacă pe fond nu vindecă de nimic, ci doar asistă moartea latentă.

Să nu uităm că în spitalele din România se moare și din cauza infecțiilor nosocomiale!

Avea spitalul lu' Pește aviz de la ISU? Dacă îl avea, îl avea degeaba. Dacă nu-l avea, cum de mai funcționa spitalul?

În ambele situații, culpa este a statului mafiot totalitar român, care jefuiește legal românii sub forma taxelor și impozitelor aberante, după care își plătește regește nemernicii și imbecilii angajați exclusiv pe pile, în timp ce fraierii buni de luat „bice”, „șuturi” și salarii de mizerie de la șefi și patroni veșnic nemulțumiți se târăsc muncind în sectorul privat.

Este acest incendiu sfârșitul unei epoci în care statul și-a bătut joc de proprii cetățeni? Nici pe departe, circul va continua. E prea plină țara de nemernici și de analfabeți funcționali cu mentalitate de victime...

De fapt, circul a continuat în timp real cu declarațiile aberante ale ticălosului șef de la sănătate, „domnul” Sinistru al Sănătății, Nelu Tătaru.

Citez din declarațiile acestui imbecil șef de la sănătate (sursa: https://www.mediafax.ro/politic/nelu-tataru-despre-criza-de-la-piatra-neamt-suntem-toti-vinovati-in-aceasta-tara-nu-doar-sistemul-medical-si-autoritatile-locale-19745673):

„Pentru situaţia de 30 de ani, şi pentru autorităţile locale şi neimplicare... cred că suntem toți vinovaţi în această ţară, nu numai sistemul medical şi autorităţile locale, fiindcă am acceptat timp de 30 de ani să trăim într-o astfel de situaţie medicală”!!!

Băi, Nelu Tătaru! Băi, rahatule! De când morții mă-tii ai impresia că am acceptat eu vreodată să trăiesc într-o astfel de situație medicală și într-o astfel de țară? Blestemat să fii să ți se stingă neamul și să-ți vezi copiii murind în chinuri (de preferat într-un incendiu).

De ce mă bagi pe mine la grămadă, derbedeule, cu șlehtele de parveniți și de privilegiați care au fost și sunt la putere în aceste momente în România?

Tu, imbecilule, ai fost investit cu putere și ai fost plătit cu enorm de mult mai mult decât meritai! Și acum fugi de răspundere și arunci o vină colectivă, asupra tuturor?

Rahații de la putere au depus în fals jurăminte că vor fi în slujba țării și a poporului! Rahații de la putere îți bat joc de banii publici!

Ce vină am eu că armatele de ticăloși și de imbecili ai mafiei politico-economice își bat joc de popor și de țară?

Citește-mi textele de pe blog, idiotule numit Nelu Tătaru, și mai gândește-te dacă am vreo legătură cu situația medicală și cu situația din această țară.

Nu am trăit vreo clipă cu impresia că este cineva din cadrul acestui popor alături de mine când am scris despre corupția generalizată și despre bătaia de joc pe banii publici. Am primit în schimb comentarii încărcate de ură și de atacuri mincinoase și ticăloase la persoana mea, de la agenți profesioniști de influențare a opiniei publice, ca să fiu discreditat și să nu fiu considerat o sursă credibilă.

Acestea fiind zise, în altă ordine de idei, mă cam plictisește ritualul inutil cu adresarea de condoleanțe victimelor. La ora asta și după șirul nesfârșit de ticăloșii mortale ale statului mafiot totalitar român la care am fost martori (sau cu care am fost contemporani), tot ce pot să mai spun este că decedații în incendiul din spitalul de la Piatra Neamț s-au născut cârpe de șters pe jos și au murit ca niște cârpe de șters pe jos. Așa cum ne-a explicat „tătucul” medicinei moderne românești, „domnul” Nelu Tătaru, sunt vinovați că au acceptat timp de 30 de ani să trăiască într-o astfel de situație medicală.

Desigur, nu a mai fost la fel de nostim când au crăpat într-o astfel de situație medicală...

Asta-i viața de român.

Pupici și multă sănătate celor în drept!

Celorlalți le doresc cu sinceritate toate cele rele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu