luni, 16 noiembrie 2020

Poate avea loc o astfel de vandalizare ultracentrală generalizată fără acordul autorităților?









Cu ocazia Nopții Muzeelor, pe 14.Noiembrie.2020 am mers pe jos de la Casa Memorială „Anton Pann” până la Muzeul Parfumurilor. Adică pe strada Anton Pann, după care am ajuns în Piața Unirii, de aici am mers pe jos spre Piața Romană, dar nu am ajuns acolo pentru că de pe bulevard am luat-o pe strada George Enescu pe la Lahovari, după care pe Calea Dorobanți până la destinație.

Pe bulevard, după cum se poate vedea în pozele de mai sus, am coborât și urcat scările de la Pasajul din Piața Universității.

Tot din pozele de mai sus se poate vedea că pereții în zona scărilor sunt vandalizați integral!!!

Nu vorbim de o zonă mărginașă a Bucureștiului, ci de o zonă ultracentrală, extrem de circulată.

Nici nu vorbim de o suprafață infimă, ci de una uriașă! Inclusiv de zone mai greu accesibile. Cine a făcut porcăria aceasta a avut nevoie de timp și de bani. Pentru că  vopseaua pentru realizarea metrilor pătrați de mâzgăleli (care denotă imbecilitate și o minte întunecată) costă.

Dintre autoritățile competente, nimeni nu a văzut și nu a auzit nimic! Nici curățenie nu se face...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu