luni, 16 noiembrie 2020

Dovezi incontestabile ale ticăloșiei autorităților

1. Câte persoane și-au dat demisia în primele 24 de ore după tragedia de la Piatra Neamț?

Răspuns corect: ZERO (0). Ce mai caută rahatul de Nelu Tătaru la „Sănătate”? Tătarule, ai demonstrat deja că ești boul boilor și prostul proștilor. Nu toată lumea e vinovată de tragedia de la Piatra Neamț. Vinovată de tragedia de la Piatra Neamț e în primul rând mă-ta, care te-a făcut așa de prost și a avut grijă să rămâi așa veșnic. Cine te mai ține în brațe? Orban? Iohannis? De ce nu mă mir?

Câte persoane au fost oficial nominalizate ca fiind direct responsabile de tragedia de la Piatra Neamț?

Răspuns corect: ZERO (0).

Numai într-un stat mafiot totalitar se procedează așa!

Responsabilități directe nu există, răspunderea directă nu se asumă, totul se negociază în funcție de reacția societății!

2. Circul de după tragedie: „IGSU și DSP-urile încep de luni controale la secțiile ATI din țară.”

(sursa: https://www.mediafax.ro/social/igsu-si-dsp-urile-incep-de-luni-controale-la-sectiile-ati-din-tara-19745931).

Aaa, până acum se duceau la „serviciu” doar ca să-și ridice salariul... Până nu a murit cineva nu era cazul să se facă controale, lasă că merge și așa...

De parcă aceste controale vor avea vreun rost și vreo eficiență (în afară de închis gura lumii pentru o perioadă)... Am văzut ce „controale” s-au făcut după Colectiv, efectul lor s-a manifestat din plin la Piatra Neamț...

Când se vor înjumătăți salariile derbedeilor, ticăloșilor și nulităților angajați/ angajate la stat? De fapt, când va fi concediat 50% din personalul bugetar, alcătuit majoritar din imbecili și din nemernici?

Motivele mi se par evidente. Probabil numai mie.

Ei, dar ce mi-o fi venit să mă iau de mafia politico-economică?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu