luni, 15 aprilie 2024

EFIRO 2024. Start furat (azi, 15.Aprilie.2024)

Între 16 și 19.Aprilie.2024 are loc Expoziția Filatelică Mondială EFIRO 2024. Se spune că vor participa colecționari din 67 de țări (poate are timp cineva să-i numere la fața locului, hi,hi!).

Dacă tot ajunsesem la Unirii, mi-am zis să înaintez până la Biblioteca Națională. unde am văzut afișul sau sigla evenimentului pe clădire.

Am intrat și am văzut că multe exponate deja erau aranjate, în timp ce se lucra la expunerea altora.

Așa că am furat startul și am făcut poze înainte de deschiderea oficială, dacă tot eram acolo.

Am fost și la EFIRO 2019, de la Muzeul Recordurilor Românești. Actuala expoziție mi se pare mai mare.



Din punct de vedere al privitorului, unele aspecte ale expoziției sunt prea tehnice și insuficient sau deloc explicate pentru simplii vizitatori, ceea ce poate dăuna popularității evenimentului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu