duminică, 1 august 2010

Lacul NU este piscina ta (3)

Precedentele imagini au fost din Parcul Tineretului. Azi, duminica, 01.AUG.2010, am fost in Parcul Herastrau. Ca multa lume prezenta acolo, am remarcat imediat o multime de pesti morti plutind pe lacul care, desigur, NU este piscina mea. Nu m-am abtinut sa nu fac niste poze, desi poate ca era mai bine sa evit acest lucru. Vizionare (ne)placuta!

1. Enjoy the silence!



2. Lacul NU este nici macar piscina lor!



3. Poza ecologica (ever green).



4. Eu v-am spus sa nu intrati in apa!



5. Poate ca se bronzeaza?



6. Dar lacul e cocina ta?



7. Totusi, lacul chiar e cocina ta?



8. Poate ca Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti era sub influenta bauturilor alcoolice (consumatia minima a unuia, pensia minima a altuia). Am remarcat cu acest prilej ca parcurile sunt din ce in ce mai pline de tarabe, chioscuri si chiar mari localuri, dupa ce la un moment dat se facea multa galagie pe tema constructiilor de pe pretiosul spatiu verde.



9. We love the Carpathian Garden! Come and see the Carpathian Garden!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu