marți, 20 decembrie 2011

Frunze

Asta e, iar niste frunze pe blog.

Cam banal si monoton, dar, sa nu uitam, frunza e brandul de turism al Romaniei. Daca statul, in mare "criza" de bani, a dat 800.000 de euro pe o frunza pentru propasirea turismului romanesc, aunci pot sa imi aduc si eu contributia patriotica gratuita la aceasta cauza mareata.

M-am dus smabata in Herastrau, pe ploaie. Nu mi s-a parut o problema si nici nu ploua cine stie ce cand am plecat. Dar in parc, ca un facut, s-a pus de o ploaie hotarata.

Parcul, desi pustiu, mi s-a parut inundat de un cenusiu destul de optimist.

Am pozat eu cateva frunze, cu grija sa nu mi se flescaie aparatul, dar la un moment dat m-am cam ofticat si m-am rastit la ploaie: "Ajunge!". Spre surprinderea mea, ploaia s-a oprit dupa cateva secunde.

Brusc mi-am dat seama ca am veleitati de Meliss si de Vaness. Am gandit repede: "cineva de ghinda cu cineva de toba la un drum de seara...". Sa iau la juma' de pret sau cu 1 leu mai ieftin?

Concluzie: vizitati frunzele din Romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu