miercuri, 1 aprilie 2015

100 de zile

După 100 de zile de mandat Klaus Iohannis a comunicat cu poporul in cadrul unei conferinte de presa.

Cele mai importante declaratii au fost caracterizate de o sinceritate uluitoare si dezarmantă:

"
-    Au trecut primele 100 de zile din mandatul meu. Unii se întreabă de ce am vorbit mai mult în această perioadă, de ce am eu prima reacţie la fiecare breaking news, de ce admonestez public alte instituţii, de ce critic alţi politicieni. Pentru că acesta este rolul unui preşedinte şi pentru că promisiunea mea a fost de a face politică, cu mai multe vorbe şi mai puţine fapte.

-    Aceste 100 de zile au fost despre non-valori şi modul în care nu pot să ne transforme viaţa.

-    România lucrului prost făcut este posibilă, o ţară care nu ştie ce vrea şi care nu poate ceea ce vrea. Să ne vedem fiecare de treabă, f
ără nicio responsabilitate.

-    Eu mă joc cu legile ţării noastre. Promulg legi care nu respectă principii constituţionale sau obligaţii ale statului român.

-    Niciuna dintre instituţiile statului nu sunt în serviciul cetăţeanului şi nu sunt chemate să apere democraţia.

-    În aceste 100 de zile România a reînceput să-şi piardă respectul şi credibilitatea în lume.

-    Cea mai mare mulţumire a mea în această perioadă este modul în care Parlamentul continuă să trateze cererile justiţiei.  Fiecare episod în care justiţia este blocată în Parlament este un pas înainte în recâştigarea încrederii publice şi o sursă de câştigare a credibilităţii.

-    În politică, dacă ai greşit grav nu demisionezi. Acesta este un alt mod de a face politică.

-    Reperul meu nu este litera şi spiritul Constituţiei. Preocuparea mea este să nu fac ce am spus că fac.

-    Fostului preşedinte nu îi prieşte pensia: nu este foarte vocal şi este posac. Îi doresc să fie sănătos tun, chiar daca ar umbla gol puşcă!

-    Mi s-au propus târguri politice, şi acum, şi înainte.

-    România nu este o ţară în primă reformare. Tot timpul ne facem că facem o reformă."
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu