miercuri, 15 aprilie 2015

Cainii vagabonzi reinvadeaza Bucurestiul

Brusc am vazut in toate zonele din Bucuresti pe unde am umblat caini vagabonzi. Am reinceput sa aud latraturi nocturne in jurul blocului.

Acest fenomen nu poate avea origini naturale, ci a fost produs de catre oameni. Mafia javrelor reumple orasul de javre.

Astfel incat nu ne ramane decat sa asteptam cu apatia, resemnarea si neputinta obisnuite aparitia unor noi victime. Ar fi bine sa fie copiii lui Ponta sau nepotii lui Oprescu, dar sunt slabe sperante.

Mijloacele de informare in masa nu ne-au informat niciodata despre modul in care putem sa ne aparam daca suntem atacati si chiar muscati de o javra. Avem dreptul sa-i dam cu pietre in cap? Avem dreptul sa-i dam cu parul in cap? Avem dreptul sa o impuscam? Sau trebuie sa fim victime sigure fara nicio reactie, de dragul "iubitorilor" de animale?

2 comentarii:

  1. Am observat și eu acest lucru.
    Faceți ceva domnule, faceți ceva! Că de comentarii suntem sătui.
    Acționați primăria în justiție, strângeți semnături.
    Faceți-vă util dacă vă pasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca deja sunteti satul si de comentariul dumneavoastra.
      Ati actionat primaria in justitie? Ati strans semnaturi? V-ati facut util?
      Sau considerati ca numai eu am obligatia sa ma fac util, in timp ce altii nu se mai satura de comentarii?

      Ștergere