luni, 30 iulie 2018

Schimbarea unei baterii care s-a umflat

De ceva vreme bateria de la telefonul mobil imi facea probleme. Se descarca prea repede si se incarca prea repede (probabil pentru ca de fapt nu se incarca).

La un moment dat s-a bombat foarte mult si a desfacut cu zgomot carcasa telefonului.

Bine ca nu a explodat!

Am luat-o cu grija si am pus-o departe, astfel incat sa nu pericliteze pe cineva. Dupa care m-am dus la RCS & RDS, ca sa mi-o schimbe.

Credeam ca totul e foarte simplu, dar la firma mi s-a spus ca nu au baterii si ca trebuie sa las telefonul ei; ei il trimit la service si acolo se rezolva, cam intr-o saptamana.

Cam mult timp pierdut, dupa parerea mea, pentru schimbarea unei banale baterii. Am intrebat daca exista si alte modalitati de rezolvare mai rapida a problemei.

Mi s-au propus doua metode: prima, sa ma duc eu la service, undeva, departe, in sectorul 3, si mi s-ar fi schimbat bateria pe loc (teoretic); a doua metoda, sa-mi cumpar baterie singur, de la magazinul EMAG din Crangasi.

A doua varianta mi s-a parut mai simpla.

M-am dus la EMAG, arat bateria si spun ca vreau una noua si buna. Vanzatorul imi spune ca magazinul nu tine astfel de baterii, dar poate da comanda la partenerii sai si se rezolva (desigur, nu pe loc). Deci, reprezentantul RCS & RDS m-a trimis cam la plimbare, in necunostinta de cauza.

Il intreb pe "emagist" daca nu exista alte magazine de telefonie prin zona, unde sa-mi rezolv problema mai repede. Imi spune ca ar fi un magazin la ultimul etaj prin Piata Crangasi.

Ma duc spre piata, sunt destule cosmelii cu etaj pe acolo, ma uit dupa vreo sigla cunoscuta, dar vad la parter si la strada un magazin de telefonie mobila. Intru, spun problema. Nu tineau nici astia baterii. Intreb de un alt magazin, reprezentantul magazinului isi lungeste o mana, directionandu-ma peste drum la concurenta.

Ma duc peste drum, intru in magazin, nici astia nu tineau baterii. Iar intreb unde pot sa-mi rezolv problema si sunt indrumat chiar la usa vecina, unde era un mic service de telefonie mobila.

Intru acolo, spun care-i problema si, in sfarsit, se poate! Primesc o baterie noua; vanzatorul imi spune ca e de la Nokia si ca e mai buna decat cea pe care o aveam. Platesc 50 de lei si dau sa plec, lasand vechea baterie acolo.

"Luati si bateria si aruncati-o.", imi spune vanzatorul.

"Pai, puteti sa o aruncati si dumneavoastra.", raspund eu, prudent.

"A, nu. Aruncati-o dumneavoastra, asta e o bomba cu ceas."!

Ce mai e de zis dupa aceasta intamplare? Ma bucur ca nu mi-a explodat in mana...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu