joi, 20 iunie 2019

Paznicilor din parcuri nu le plac fotografii

Adesea traiesc cu impresia ca parcurile bucurestene parca ar fi puscarii cu regim ceva mai deschis. Din cauza obiceiului meu de a face multe poze prin parcuri se pare ca am adesea un comportament suspect.

In orice caz, comportamentul meu fotografic pare mai suspect in ochii paznicilor din parcuri decat cei care fac constant mizerie sau trag injuraturi fara nicio retinere. Nu de alta, dar adesea pe parcursul meu fotografic sunt insotit de paznici prea putin discreti, care-si arata fara retinere curiozitatea paranoica pentru faptul ca fac poze... in parcuri.

Ce o fi de ascuns in parcuri si de ce ar trebui sa fac poze mai putine spre deloc? Nu stiu si nici nu cred ca ma intereseaza.

Azi, 20.Iunie.2019, am facut fotografii in Parcul Tineretului si in Oraselul Copiilor. Pe unele deja le-am postat in articolul intitulat "Prin Oraselul Copiilor" (sursa: https://lmar2010.blogspot.com/2019/06/prin-oraselul-copiilor.html).

Deja am vazut trei paznici (un nene si doua tanti) care stateau pe o banca la umbra si se uitau din cand in cand la mine. In fine, m-am invartit pe acolo, am pozat si am ajuns la Roata Panoramica. Dupa care m-am indreptat spre iesirea de la Brancoveanu. Am vazut cei trei paznici care parasisera banca de la umbra si se mutasera pe alee, in drumul meu.

In poza de mai jos sunt in stanga grupului cu carutul.
Am mers spre ei (pe aici era drumul). In timp ce ma apropiam de ei au vazut ca se holbau mult prea insistent la mine, intr-o maniera absolut deranjanta.

Am trecut putin de ei, dupa care m-am intors si am pozat atat cat s-a putut. Una dintre tanti nu a intrat in cadru, cealalta m-a tratat repede cu "cotul". Doar nenea s-a purtat barbateste. Si chiar m-a intrebat:
"Ce, va place asa de mult sa ne faceti poze?".

Eu am raspuns:
"Pai, daca dumneavoastra va place asa de mult sa va holbati la om...".
Dupa care am ajuns la iesire. Am pozat si aici niste chestii (lacatele care se vad in poza de mai jos, niste chei, o banca din creioane colorate si altele, cred ca le voi pune maine pe blog). Si aici, nenea din poza de mai jos a simtit nevoia sa iasa de la ghereta si sa se holbeze la mine. Asa ca am simtit si eu nevoia sa-l bag in cadru. Bine macar ca acest paznic nu a mai comentat.

E vreo chestie de siguranta nationala in parcurile bucurestene? Sunt fotografii din parcuri un pericol public?

La marii ticalosi ai acestei tari (cei care si-au batut joc de banii publici, de oameni si de tara) nu s-au mai nimerit niste paznici care sa se uite la ei tot timpul. Probabil ca nu era cazul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu