vineri, 21 iunie 2019

Mafia cainilor vagabonzi repopuleaza Bucurestiul cu javre

Am remarcat din ce in ce mai multe javre in Bucuresti. Nu am timp si nici chef sa fac insantanee cu toate javrele care imi apar in campul vizual.

Asa zisul program al lui madam Firea, "Adopta bucurie" (adica "Adopta javre"), nu este decat un paravan juridic pentru ca javrele sa nu fie eutanasiate, conform legii. Se mimeaza adoptii, dupa care javrele sunt recirculate de pe strazi in adaposturi.

De ciparea si sterilizarea javrelor nu pare sa se ocupe cineva. Oficial javele necipate si nesterilizate nu exista.

Am pus mai jos doua poze cu javrele din Parcul Carol, unde ma duc frecvent. In prima poza este o javra singura, necipata. Poza a doua este facuta astazi, 21. Iunie.2019. In poza se vad (cu oarecare dificultate) trei javre. Deci haitele incep sa se refaca.

Poza a doua am facut-o la mare repezeala. Javrele traversasera zona cu scari si erau pe cale sa se piarda printre pomi.

Se pare ca un anumit stat paralel doreste sa produca din nou vatamari corporale in masa si chiar omoruri cu ajutorul javrelor.

Se stie ca romanii au memorie scurta. Probabil ca au uitat demult ca Ionut, un copil de 4 ani, a murit sfasiat de javre.

Probabil ca merge si asa, chiar daca nu pentru toata lumea. In mod sigur populatia de romani nu este amenintata cu disparitia. Populatia este amenintata doar cu o viata in chinuri, dar asta se intampla in mod traqditional, in multiple feluri (alimentatie, apa potabila, poluare, loc de munca, transport si multe altele). Acesta o fi parcursul european...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu