vineri, 13 septembrie 2019

Marar, ceapa, usturoi si pasta de dinti

Stateam cu sotia la banda de la caserie cu marfa. Mai in fata noastra, unul cumparase vreo 20-30 de legaturi de marar. Bininteles ca am inceput sa barfim. Da' ce face cu atatea? De ce nu a luat si patrunjel, leustean si busuioc? Speculatia finala a fost ca isi face tocanita de marar: mai pune ceva pudra de cartofi pe deasupra la final si gata cu deliciosul fel de mancare...

Dupa care am aparut si noi la caserie: cumparasem paine, ceapa, usturoi... si pasta de dinti. Dar nu un tub de pasta de dinti, ci trei. Sotia, care e mereu deliciul comerciantilor, vrea mereu sa incerce lucruri noi (eu sunt numai cu Blend-a-med-ul in materie de paste de dinti). A vazut pastele Vademecum si a intrat rapid in trilema.

Cum nu aveam chef de analize pertinente, i-am recomandat sa ia tot setul: la pranz se rapara si se protejeaza, seara se curata avansat, iar dimineata se albeste, utilizand cele trei tuburi aferente obiectului muncii.

Sotia nu asteptat sa-i zic de doua ori, asa ca am pozat acasa cu "mandrie" setul de paste de dinti.

La supermarchet pusesem special pastele de dinti langa ceapa si usturoi, dar casiera nu a comentat si nici nu a parut sa remarce schema de amuzament. Asta e, am râs in sinea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu