luni, 16 septembrie 2019

Turul Romaniei la ciclism

Ultima etapa a Turului Romaniei la ciclism a avut loc ieri, 15.Septembrie.2019, la Bucuresti.

S-a rulat in circuit de la Piata Victoriei, pe Soseaua Kiseleff, pana la Arcul de Triumf, iar de acolo pana la Piata Presei (mai multe tururi).

Este prima competitie ciclista importanta la care particip direct ca spectator. A avut loc intr-un relativ anonimat. Mie mi-a convenit, pentru ca nu am avut probleme sa fac poze de une am vrut, dar in general e cam pacat.

Cele patru poze de mai jos cu ciclisti sunt reprezentative, pentru ca atatea puteam face la o trecere a plutonului. Rulau cu viteza si produceau un puternic curent de aer. Mi s-a parut foarte placut zgomotul lanturilor fortate de sportivi.

Altfel, mi se pare cam greu sa creasca in Romania ciclismul, mai ales in Bucuresti. Ciclismul de sosea mi se pare un sport periculos pentru Romania. S-a spus la un moment dat ca se va da o norma pentru ca toate drumurile noi sa fie prevazute si cu benzi pentru buiciclete, dar, din cate am vazut, drumuri noi durabile nu prea se fac in Romania.

Asa ca ciclismul romanesc mai are de asteptat pana va avea conditii decente de existenta.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu